hej piger
synes bare lige jeg ville dele min glæde med jer....
Vi har her de sidste mange mdr gået til kontrolscanning, da lille Freya i mavsen ikke ville tage ordentlig på.......og har bare været såååå frygtelig ked og skuffet hver gang vi har været afsted....ikke nok med at hun er meget lille så er der heller ikke rigtig meget fostervand tilbage....og hun vil ikke vende sig;-( ved sidste væksscanning ( 14 dage siden blev hun vurderet til 1988g, så hun havde kun taget knap 500 g på på en mdr;-(
men i fredags da vi var til vækstscanning fik vi os en positiv overraskelse lille Freya havde taget 600 g på PÅ 14 DAGE....jaaaaaa
så hun blev vurderet til 2620 g......jubiiiii, stadig lidt fostervand, men et fint flow og perfekt strimmel......vi skal så derned igen på fredag, hvor de vil give os dato for pks......inden påske...synes det er viiildt at tænke på at jeg bliver mor.....ml 29-31 marts....vi kan slet ikke forstå det herhjemme...vi glæder os meget men er da stadig lidt skræmt ved tanken.....
kan være det ender med at hun vejer tæt på de 3 kg inden hun kommer ud...smiler.....
nå ville bare dele det med jer.....da det bestemt bare var glædeståre der kom i fredags;-)
knus jill 37+5
Anmeld