Er bare så glad;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.996 visninger
41 svar
0 synes godt om
21. marts 2010

jillkolsbjerg

hej piger

synes bare lige jeg ville dele min glæde med jer....

Vi har her de sidste mange mdr gået til kontrolscanning, da lille Freya i mavsen ikke ville tage ordentlig på.......og har bare været såååå frygtelig ked og skuffet hver gang vi har været afsted....ikke nok med at hun er meget lille så er der heller ikke rigtig meget fostervand tilbage....og hun vil ikke vende sig;-( ved sidste væksscanning ( 14 dage siden blev hun vurderet til 1988g, så hun havde kun taget knap 500 g på på en mdr;-(

men i fredags da vi var til vækstscanning fik vi os en positiv overraskelse lille Freya havde taget 600 g på PÅ 14 DAGE....jaaaaaa

så hun blev vurderet til 2620 g......jubiiiii, stadig lidt fostervand, men et fint flow og perfekt strimmel......vi skal så derned igen på fredag, hvor de vil give os dato for pks......inden påske...synes det er viiildt at tænke på at jeg bliver mor.....ml 29-31 marts....vi kan slet ikke forstå det herhjemme...vi glæder os meget men er da stadig lidt skræmt ved tanken.....

kan være det ender med at hun vejer tæt på de 3 kg inden hun kommer ud...smiler.....

nå ville bare dele det med jer.....da det bestemt bare var glædeståre der kom i fredags;-)

knus jill 37+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

B&J

Jaa jubiii kan godt forstå i er mega glade knuser til jer....

Anmeld

21. marts 2010

jillkolsbjerg

B&J skriver:

Jaa jubiii kan godt forstå i er mega glade knuser til jer....

Tusind tak....ja det var bare sååååå dejligt.....;-)

Anmeld

21. marts 2010

Prinsessens'Mor<3

DEt er da super godt
Forstår godt i er glade

Anmeld

21. marts 2010

FruEllingsen

Hvor er det dejligt at hun har taget så meget på de sidste 14 dage. kan godt forstå at i er rigtig glade.

Det bliver da rigtig spændene hvornår det bliver så tillykke med at i snart bliver forældre

Anmeld

21. marts 2010

jillkolsbjerg

Drømmer skriver:

Hvor er det dejligt at hun har taget så meget på de sidste 14 dage. kan godt forstå at i er rigtig glade.

Det bliver da rigtig spændene hvornår det bliver så tillykke med at i snart bliver forældre

ja det er helt fantastisk, DET havde jeg aldrig tude håbe på.....sagde også til lægen at det næsten var for godt til at være sandt;-) 

Smiler ja det er godt nok underligt at vide at hun er her måske næste mandag;-) 

Er dog stadig ked af at jeg ikke kan føde normalt....ville så gerne have haft den oplevelse med......men når det ikke kan være anderledes så må jeg se på det positive.......og det er at vi snart får hende at se.....;-) uanset hvordan hun kommer til verden;-)

knus jill

Anmeld

21. marts 2010

FruEllingsen

jillkolsbjerg skriver:

ja det er helt fantastisk, DET havde jeg aldrig tude håbe på.....sagde også til lægen at det næsten var for godt til at være sandt;-) 

Smiler ja det er godt nok underligt at vide at hun er her måske næste mandag;-) 

Er dog stadig ked af at jeg ikke kan føde normalt....ville så gerne have haft den oplevelse med......men når det ikke kan være anderledes så må jeg se på det positive.......og det er at vi snart får hende at se.....;-) uanset hvordan hun kommer til verden;-)

knus jill

Kan godt forstå at du er lidt ked at du ikke kommer til at føde normalt, men som du selv skriver må man jo bare se det positive i det

Og så får i snart jeres lille datter og se. hvor er det da fantastisk

Anmeld

21. marts 2010

jillkolsbjerg

Drømmer skriver:

Kan godt forstå at du er lidt ked at du ikke kommer til at føde normalt, men som du selv skriver må man jo bare se det positive i det

Og så får i snart jeres lille datter og se. hvor er det da fantastisk

jahhhhhh

Anmeld

21. marts 2010

Chalala85

hvor er det bare dejligt at høre for jer Det bliver spændene at høre hvornår du skal holde din lille pige i armene for første gang

Anmeld

21. marts 2010

jillkolsbjerg

Chalala85 skriver:

hvor er det bare dejligt at høre for jer Det bliver spændene at høre hvornår du skal holde din lille pige i armene for første gang

Smiler ja ugerne føles som ÅR......det har de gjort de sidste måneder...;-) 

For mig føles tiden lang, for kæreste kommer det til at gå hurtigt da han arbejder jo;-) 

Synes det er meget surrealistisk at vi får at vide hvornår hun kommer...;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.