Mine bedste ferier... Uh, ved tanken om ferie glæder jeg mig bare endnu mere til efter den 25. juni, hvor jeg har sommerferie i 2 måneder og en uge!!!
Men lidt om mine bedste ferier. Jeg har rejst rundt i Mexico med en veninde, det var så skønt, hovedstaten Mexico City er en kæmpe kæmpe by, der var så meget spændende at se, og nogle fantastiske pyramider lidt uden for byen. Derudover er strandene ved det caribiske hav nok noget nær de lækreste i verden, vandet er turkis blåt og sandet så hvidt så hvidt... En anden god ferie jeg har haft, var da min kæreste og jeg rejse Asien tyndt, i Thailand, Vietnam og Cambodia. Vi oplevede så meget, godt som skidt. Cambodias historie gjorde et kæmpe indtryk på mig!
Ellers har jeg også haft en rigtig god ferie i Florida, nydt Miami Beach og suget amerikaner-livet til mig. Generelt tror jeg de bedste ferier jeg har haft, har været når der både har været serværdigheder, anden kultur og samtidig mulighed for sol og strand. En god kombi af det hele, og ferien er reddet.
Ihh, glææææder mig til sommerferie!!
Anmeld