Jeres bedste ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2010

MM1987

TbCp skriver:

Århhhh hvor fantastisk!!!!!

Billede 2 og 3 fik jeg helt gåsehud af Det må have været vildt at stå der!

Jamen det var også en helt fantastisk natur, og jo slet ikke noget man ser i DK...

Men jeg vil faktisk sige at rio var den største oplevelse...

Jeg kan i hvert fald kun anbefale Brasilien, men ens børn skal nok ikke være helt små...

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

puzzle

Vores bedste ferie var på cypern i juli sidste år

fantastisk strand,utrolig rar befolkning.Vi tog der ned mest for at slappe af i 14 dage, men vi fik selvfølgelig også oplevet en masse.

Kan desværre ikke ligge billeder ind, kan ikke få det til at virke...

Men det kan helt klart anbefales

katja

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. marts 2010

puzzle

eller også virkede det alligevel

Anmeld

21. marts 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Min bedste ferie er helt klart de mange familieferier til Israel jeg har haft gennem tiden. Men favoritten ud over Israel er helt klart Californien, hvor jeg besøgte en god ven i maj 07.

Jeg er total forelsket i Cali og har allerede besluttet mig for, at det bliver mit næste hjem

De 4 første billeder er fra SF og resten fra LA

Måske kan nogle af jer genkende husene på de sidste billeder?

Anmeld

21. marts 2010

helora

Min bedste ferie er helt klart de mange familieferier til Israel jeg har haft gennem tiden. Men favoritten ud over Israel er helt klart Californien, hvor jeg besøgte en god ven i maj 07.

Jeg er total forelsket i Cali og har allerede besluttet mig for, at det bliver mit næste hjem

De 4 første billeder er fra SF og resten fra LA

Måske kan nogle af jer genkende husene på de sidste billeder?

Uh, gad så godt at opleve Californien - især San Fransisco. Mht. det sidste bliver det et vildt gæt, men det kunne godt ligne Wisteria Lane (Desperate Housewives)

Anmeld

21. marts 2010

MM1987

MariaJ skriver:

Åh ja, Normandiet er dejligt. Jeg var på ekskursion med mit arbejde i Normandiet og Bretagne for nogle år siden og fik rigtig meget lyst til at komme tilbage på privatferie.

Min allerbedste "ferie" var tre-fire måneders rejse i Rusland, Kina, Indien og Nepal i 1997. Det var jo tilbage i papirbilledernes tid, så har desværre ingen billeder digitalt.

Min bedste ferie i nyere tid var en måned i Argentina for tre år siden. Nok især fordi jeg fik lidt af rygsæklivet igen (dog lidt mere komfortabelt end på turen ti år tidligere). Jeg rejste først et par uger alene, men manden var på arbejde. Siden mødtes vi i Buenos Aires og havde et par ugers rundrejse sammen. Vi var også ved Iguazu, men jeg har ikke nær så fine billeder som Mia Maia.

Hvor sjovt i har været det samme sted - men så har i bare rejst rundt i Argentina bagefter...

Det er sjovt så forskelligt det er hvor meget vand der er...så i det både fra Argentina og Brasilien??

Knus

Anmeld

21. marts 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

helora skriver:

Uh, gad så godt at opleve Californien - især San Fransisco. Mht. det sidste bliver det et vildt gæt, men det kunne godt ligne Wisteria Lane (Desperate Housewives)

San Francisco er også bare verdens dejligste by. Elsker simpelthen den by. Los Angeles er også fantastisk, men det er to meget forskellige byer.

Du gættede rigtig. Det er Wisteria Lane i  Universal Studios

Anmeld

22. marts 2010

Lunae

dejlig tråd! Man får jo helt lyst til at pakke kufferterne og rejse væk ;o)
Min bedste rejse var i 2007, hvor min kæreste og jer var 3 mdr i Ecuador! Vi havde en måned på Galapagosøerne, og det har uden tvivl været den mest fantastiske oplevelse i mit liv! Her er der lidt billeder )

Anmeld

22. marts 2010

MariaJ

Mia Maia skriver:

Hvor sjovt i har været det samme sted - men så har i bare rejst rundt i Argentina bagefter...

Det er sjovt så forskelligt det er hvor meget vand der er...så i det både fra Argentina og Brasilien??

Knus

Vi så det kun fra Argentina-siden. vi havde kun en enkelt dag i parken, og var nok to dage i området i det hele. Det var lidt en afstikker fra resten af rejseruten, fordi vi gerne ville se vandfaldende og også for at opleve den lidt varmere del af Argentina. Ellers var vi i Andesbjergene og Buenos Aires med stop i nogle af byene på vejen mellem øst og vest. Fantastisk spændende land, god mad, dejlig vin og flotte landskaber. Kunne godt tænke mig at have haft tid til Brasilien også.

Maria

Anmeld

22. marts 2010

MM1987

MariaJ skriver:

Vi så det kun fra Argentina-siden. vi havde kun en enkelt dag i parken, og var nok to dage i området i det hele. Det var lidt en afstikker fra resten af rejseruten, fordi vi gerne ville se vandfaldende og også for at opleve den lidt varmere del af Argentina. Ellers var vi i Andesbjergene og Buenos Aires med stop i nogle af byene på vejen mellem øst og vest. Fantastisk spændende land, god mad, dejlig vin og flotte landskaber. Kunne godt tænke mig at have haft tid til Brasilien også.

Maria

Okay, men så er det derfor du ikke har et panorama billede af det...for som jeg forstod det, så kunne man komme tæt på vandfaldene i Argentina og så var der udsigt udover dem alle fra Brasilien...

Det lyder også som en fantastisk tur, mange kombinere også vores rejse med en tur til Buenos Aires...

Brasilien var virkelig også fantastisk, jeg synes bare der var det hele, natur, storby og lækre strande...ahh...

Jeg håber ikke det var sidste gang jeg var i Brasilien, eller sydamerika i det hele taget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.