Sussie&Lilje skriver:
Hejsa
Jeg har gået og tænkt på det sidste over det at være gravid, og det at prøve at blive gravid uden held.
Da jeg var gravid skrev jeg utallige indlæg om åh hvor min ryg gjorde ondt, og øv hvor var maven da efterhånden træls at bære rundt på til sidst osv. osv, ganske almindelige graviditets gene debatter.
Andre gør det også, og det er fuldt ud normalt og ganske forståeligt at man gør det, for frustrationerne skal ud på en eller anden måde ..
Men når jeg så sidder her bagefter, med min underskønne datter på knap 8 måneder, og har det fint, samtidigt med at jeg ser alle jer super skønne og fantastisk stærke kvinder der kæmper en kamp for at blive gravide og få jeres højeste ønske opfyldt, får jeg egentlig en rigtig grim smag i munden, for hvor må det bare være ekstremt svært at sidde og se indlæg med kvinder der brokker sig over almindelige graviditets gener, og så vågne hver dag, og kæmpe en kamp for selv at blive gravide ...
Jeg ville egentlig ikke så meget med dette indlæg, udover at sige, undskyld for alle de brokke indlæg om min graviditet, og sige
HOLD KÆFT HVOR ER I ALTSÅ SEJE SKØNNE KVINDER!
Jeg er så imponeret over jeres styrke, og hold da op hvor er der mange af jer, man kan se op til