Bare en lille ting ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.102 visninger
27 svar
0 synes godt om
20. marts 2010

Ox.

Hejsa

Jeg har gået og tænkt på det sidste over det at være gravid, og det at prøve at blive gravid uden held.

Da jeg var gravid skrev jeg utallige indlæg om åh hvor min ryg gjorde ondt, og øv hvor var maven da efterhånden træls at bære rundt på til sidst osv. osv, ganske almindelige graviditets gene debatter.

Andre gør det også, og det er fuldt ud normalt og ganske forståeligt at man gør det, for frustrationerne skal ud på en eller anden måde ..

Men når jeg så sidder her bagefter, med min underskønne datter på knap 8 måneder, og har det fint, samtidigt med at jeg ser alle jer super skønne og fantastisk stærke kvinder der kæmper en kamp for at blive gravide og få jeres højeste ønske opfyldt, får jeg egentlig en rigtig grim smag i munden, for hvor må det bare være ekstremt svært at sidde og se indlæg med kvinder der brokker sig over almindelige graviditets gener, og så vågne hver dag, og kæmpe en kamp for selv at blive gravide ...

Jeg ville egentlig ikke så meget med dette indlæg, udover at sige, undskyld for alle de brokke indlæg om min graviditet, og sige

HOLD KÆFT HVOR ER I ALTSÅ SEJE SKØNNE KVINDER!

Jeg er så imponeret over jeres styrke, og hold da op hvor er der mange af jer, man kan se op til 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

vil-være-gravid

Du skal ikke få en dårlig smag i munden!! Alt er relativt.... Jeg føler da heller ikke altid, at jeg har nok penge på kontoen.. Men et lille forældreløst barn på Haiti ville nok være uenig...

Man kan ikke bedømme ud fra sig selv, hvor alvorlige andres problemer er..

Det jeg mener er, at det er problemer for DIG og det er helt ok.

Men selvf... jeg sidder da og tænker "Jeg vil OGSÅ have ondt i lænden", "jeg vil OGSÅ have en stor mave" "Jeg vil OGSÅ føle mig som en hval"

Anmeld

20. marts 2010

håber snart det er os

hvor er det et sødt indlæg

tusinde tak for dine tanker omkring det at kæmpe for at blive gravid

tillykke med din skønne datter

knuz

Anmeld

20. marts 2010

UngMor83

FLOT SKREVET !!

Er helt enig med dig. Jeg har selv 4 børn og har meget let ved at bli gravid... Så kan slet ikk sætte mig ind i den kamp mange har, for at bli gravide...

Så oz et KÆMPE sorry herfra.

Anmeld

20. marts 2010

Ox.

vil-være-gravid skriver:

Men selvf... jeg sidder da og tænker "Jeg vil OGSÅ have ondt i lænden", "jeg vil OGSÅ have en stor mave" "Jeg vil OGSÅ føle mig som en hval"

Ja, men det lige præcis det jeg mener, synes fandme, undskyld mit sprog, at i er så super seje, for puha, det er sådan en øm ting for en kvinde at man gerne vil skabe et lille liv, og jeg har intet mindre end respekt overfor at i kæmper som i gør .. det er super sejt!  

Anmeld

20. marts 2010

Ox.

kudsk skriver:

hvor er det et sødt indlæg

tusinde tak for dine tanker omkring det at kæmpe for at blive gravid

tillykke med din skønne datter

knuz

Tusinde tak, - og jeg sender alle de krydsede fingre jeg kan din vej

Anmeld

20. marts 2010

vil-være-gravid

Jamen tak for støtten!!!

Anmeld

20. marts 2010

Ox.

UngMor83 skriver:

FLOT SKREVET !!

Er helt enig med dig. Jeg har selv 4 børn og har meget let ved at bli gravid... Så kan slet ikk sætte mig ind i den kamp mange har, for at bli gravide...

Så oz et KÆMPE sorry herfra.

Mange tak  ...

Jeg blev også rigtig nemt, hvis jeg selv skal sige det, og så når man sidder her bagefter med fint helbred osv, og ser så mange kvinder kæmpe en kamp, jamen det er bare så ufatteligt beundringsværdigt, under hver og en at få deres egen lille guldklump

Anmeld

20. marts 2010

otlitrom

Sikke et vidunderligt indlæg! Hvor er det smukt, at du kan se så langt ud over din egen næsetip. Det er jeg ikke i tvivl om at du kan! Men at du skriver åbenlyst at du tænker på "os"! Jeg er jo "en af dem"... Og ja, det kan være svært at høre om Jeres skide kvalme, eller stikken i underlivet eller vand i hænderne... Men det er jo jeres verden. Det er der hvor I befinder jer. Jeres virkelighed. Og den kan ingen tage fra Jer! Jeg tør godt at indrømme at jeg nogle gange bander det laaaangt væk. Lidt a'la "I sku bare vide.. Bare én dag!" Men det er jo ikke din eller nogen andens skyld, at jeg ikke er blevet gravid efter 25 mdr...

Jeg synes det er virkelig stort at du kan prøve at se det i et andet perspektiv! TAK! Det rør mig dybt! Jeg ser ikke altid mig selv som en stærk kvinde -tvært imod. Men jeg er det jo på en eller anden vis, for ellers  tog jeg jo ikke kampen op igen og igen.. og igen!

Smukt indlæg! TAK!

Anmeld

20. marts 2010

Ansemusen

Jeg kan regne ud, at dit indlæg næsten må være 'møntet' på mig (og andre som har oprettet lignende indlæg som mig, eller i hvert fald er inspireret af mit), da jeg jo lige har oprettet et såkaldt 'brokke-indlæg'. Jeg er da ked af, at du ser det på den måde, som du gør. For jeg er bestemt ikke ked af at være gravid, og tænker hele tiden at det er det værd!!! Jeg elsker den lille i maven og kan ikke vente til han kommer ud  Skrev egentlig mest mit indlæg, fordi jeg ikke har kunne lave særlig meget de sidste par dage, og det er hårdt indimellem at føle sig delvist handicappet og have så ondt hele tiden! Jeg ved godt at der er mange barnløse eller par, som stadig prøver (og som det heldigvis lykkes for i fremtiden ) og jeg føler så inderligt med disse kvinder og par!! Men alt er jo relativt, og hvis man altid skal tænke over, hvor mange der har det værre, har man jo aldrig noget at brokke sig over i vores del af verden (tænker på de stakkels mennesker i de fattigste lande!). Men jeg synes det er okay indimellem at have lidt ondt af sig selv uden at det skal forstås som at man underkender at mange andre mennesker har det LANGT værre end en selv! For det ved jeg virkelig godt! Overvejede også at skrive i mit indlæg før, hvor glad og taknemmelig jeg er, men det gjorde jeg ikke, fordi jeg har givet udtryk for det rigtig mange gange herinde i andre tråde og fordi jeg lige i den situation følte at det var lidt 'piv' med alle de smerter. Og så ville jg ligeledes få andre i samme situation til at føle, at de ikke er alene!

Jeg er ked af hvis jeg har stødt nogen på nogen måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.