sygesikring damnark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2010

wamse

Tutter skriver:

Jeg er ikke medlem, de vil ikke have mig derinde

De ville heller ikke have mig, men det er heldigvis deres tab at smide guld som os på gaden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

Becks

wamse skriver:

De ville heller ikke have mig, men det er heldigvis deres tab at smide guld som os på gaden

Det har du ret i

Anmeld

19. marts 2010

Bavianis

wamse skriver:

Haha - det skulle jeg have skrevet til dem da de også begyndte at grine da jeg spurgte om jeg måtte være med!!!

Anmeld

19. marts 2010

MyBaby

BlyViol skriver:

hm, så har jeg vidst misforstået noget.. men der står en rubrik med hvor ofte man vil ha tilskuddet betalt, månedlig, pr. kvartal, halvårlig eller hvert år? hvad betyder det så?

Ja, det er rigtigt nok, men det betyder, at du kan vælge, hvornår du vil have dit tilskud udbetalt (hvis du altså har været til fx tandlæge og derfor har ret til at få et tilskud udbetalt og du også har fået nye briller, så kan du vælge, hvor ofte du vil have dit tilskud udbetalt). Men hvis du ikke har noget tilskud tilgode (altså ikke har været til tandlæge, fået briller eller lignende) får du ikke noget udbetalt!

Ej, jeg er altså ret dårlig til at forklare! Håber du forstår!

Anmeld

20. marts 2010

Vidunderligeunger

MyBaby skriver:

Ja, det er rigtigt nok, men det betyder, at du kan vælge, hvornår du vil have dit tilskud udbetalt (hvis du altså har været til fx tandlæge og derfor har ret til at få et tilskud udbetalt og du også har fået nye briller, så kan du vælge, hvor ofte du vil have dit tilskud udbetalt). Men hvis du ikke har noget tilskud tilgode (altså ikke har været til tandlæge, fået briller eller lignende) får du ikke noget udbetalt!

Ej, jeg er altså ret dårlig til at forklare! Håber du forstår!

nej det klarede du til ug tak for hjælpen!!! 

Anmeld

20. marts 2010

MyBaby

BlyViol skriver:

nej det klarede du til ug tak for hjælpen!!! 

Det var godt - og det var skam så lidt

Anmeld

20. marts 2010

Michael healer

Hej

Jeg er ikke medlem

mvh Michael

Anmeld

20. marts 2010

L-Mortil3

Jeg er medlem af Danmark som gruppe 1 medlem til en pris på lige under 1000 kr i kvartalet, det samme er Liam, Morten er slet ikke i Danmark...

Man får jo kun penge retur hvis man bruger tilskuddene

Anmeld

20. marts 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

Jeg er ikke medlem, og mine forældre har heller ikke været det. Vi har 7-9-13 været forskånet for sygdomme, vilde tandlægeindgreb osv. Jeg har dog overvejet at melde mig ind efter jeg har fået Laura

K.h. Linda

Gør det! Bliver du først syg så er der lukket for det varme vand derinde

Anmeld

20. marts 2010

dorthemus

Jeg er også medlem og har været det hele mit liv...jeg er en rigtig mandagsbil så er glad for mit medlemsskab. Jeg ville aldrig have haft mulighed for at komme ind nu...Runa bliver også meldt ind.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.