sygesikring damnark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.733 visninger
32 svar
0 synes godt om
19. marts 2010

Vidunderligeunger

Hej alle sammen

Er I medlem af "danmark" og hvilken gruppe er i tilmeldt derinde??

Jeg har lige meldt mig ind under gruppe 5 - det koster 323 kr pr. kvartal.

Min kæreste siger han kun vil være basismedlem til 99 kr. pr kvartal. Men dækker de så hvis skaden sker? 

- og får man ikke nogle af sine penge tilbage hvis ikke man bruger tilskuddet, evt ved medlem af gruppe 5.

knus Mitzie - som synes hendes kæreste skal være bedst mulig dækket ind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

Honningblomst

Jeg har været medlem af gruppe 5 i snart 15 år. jeg har i et år været medlem af den udvidede operations dækning, så betalte de lige 23.000kr af mine maveoperation...så jeg har tjenet mere end jeg har givet..gode penge at give ud og fornuftigt at være medlem..

Knus..

Anmeld

19. marts 2010

Vidunderligeunger

Eva skriver:

Jeg har været medlem af gruppe 5 i snart 15 år. jeg har i et år været medlem af den udvidede operations dækning, så betalte de lige 23.000kr af mine maveoperation...så jeg har tjenet mere end jeg har givet..gode penge at give ud og fornuftigt at være medlem..

Knus..

ja ik? og vil du ikke sige gruppe 5 er det bedste valg at begynde med?? eller er det der basismedlem ok? 

der skal man være mdlem et år før man kan skifte til de andre grupper, og får intet hvis man bliver syg?

Hvad får du tilbage de år du ikke har brugt noget tilskud til noget?

Anmeld

19. marts 2010

Honningblomst

BlyViol skriver:

ja ik? og vil du ikke sige gruppe 5 er det bedste valg at begynde med?? eller er det der basismedlem ok? 

der skal man være mdlem et år før man kan skifte til de andre grupper, og får intet hvis man bliver syg?

Hvad får du tilbage de år du ikke har brugt noget tilskud til noget?

Tja...kommer jo an på hvad du synes...og hvor meget du bruger læge, tandlæge, medicin osv...jeg synes gr. 5 er fin for mig og mine unger..

Anmeld

19. marts 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har været medlem af gruppe 5 så længe, at jeg kan huske. Jeg var også medlem via min mor, da jeg var barn.

Børn under 15 eller 16 år er gratis medlem, hvis en af forældrene er  

Nogen år er det ren tilsætning og andre år får man overskud. Det man skal huske på er, hvis man bliver alvorlig syg, så kan man ALDRIG komme ind og det er der der er mange penge, at sparer.

Jeg kunne aldrig drømme om, at mig og mine 2 unger ikke skulle være medlem. Min mand er det ikke, men det er hans eget valg.

Kh.

Katja

Anmeld

19. marts 2010

Vidunderligeunger

Eva skriver:

Tja...kommer jo an på hvad du synes...og hvor meget du bruger læge, tandlæge, medicin osv...jeg synes gr. 5 er fin for mig og mine unger..

jeg får jo en del medicin pga. nyre og blære - men nu har jeg jo også valgt gr. 5. Synes bare kæresten er noller når han ik vil gi de 323  kr pr. kvartal for en sygeforsikring.. 

Anmeld

19. marts 2010

Honningblomst

BlyViol skriver:

jeg får jo en del medicin pga. nyre og blære - men nu har jeg jo også valgt gr. 5. Synes bare kæresten er noller når han ik vil gi de 323  kr pr. kvartal for en sygeforsikring.. 

Jo, men det er jo hans valg... og ingen ved jo hvad der bedst kan betale sig på sigt.

Anmeld

19. marts 2010

Vidunderligeunger

MoarHvidovre skriver:

Jeg har været medlem af gruppe 5 så længe, at jeg kan huske. Jeg var også medlem via min mor, da jeg var barn.

Børn under 15 eller 16 år er gratis medlem, hvis en af forældrene er  

Nogen år er det ren tilsætning og andre år får man overskud. Det man skal huske på er, hvis man bliver alvorlig syg, så kan man ALDRIG komme ind og det er der der er mange penge, at sparer.

Jeg kunne aldrig drømme om, at mig og mine 2 unger ikke skulle være medlem. Min mand er det ikke, men det er hans eget valg.

Kh.

Katja

ja jeg har jo også været medlem under mine forældre til jeg var 16, men den anden dag gik det op for mig at jeg sgu da ik er 16 længere, og da jeg har et "stort" medicinforbrug pga. blærebetændelse og nyresvigt, jamen så kunnde de jo være godt at tilmelde sig - og jeg er "helbredt" på papirerne, så kan godt blive medlem heldigvis.

Dumt din mand ikke vil være medlem, også det jeg prøvet at forklare min kæreste - at det er virkelig dumt af ham, for selvom han ikke har været syg i 30 år, så klapper fælden sgu den dag han så bliver syg..

mænd!!

Anmeld

19. marts 2010

Vidunderligeunger

Eva skriver:

Jo, men det er jo hans valg... og ingen ved jo hvad der bedst kan betale sig på sigt.

ja det er selvfølgelig rigtig nok.. godt jeg har baby.dk til at sætte lidt nuancer på hverdagen takker...

Anmeld

19. marts 2010

Ni-ko-li-ne

ja jeg har jo også været medlem under mine forældre til jeg var 16, men den anden dag gik det op for mig at jeg sgu da ik er 16 længere, og da jeg har et "stort" medicinforbrug pga. blærebetændelse og nyresvigt, jamen så kunnde de jo være godt at tilmelde sig - og jeg er "helbredt" på papirerne, så kan godt blive medlem heldigvis.

Dumt din mand ikke vil være medlem, også det jeg prøvet at forklare min kæreste - at det er virkelig dumt af ham, for selvom han ikke har været syg i 30 år, så klapper fælden sgu den dag han så bliver syg..

mænd!!

nu er jeg nødt til at spørge...

vil de godt optage dig når du nu har noget kronisk med nyrerne?

de vil ikke optage mig før der er gået et år uden fys... og så bliver det også besværligt, da jeg jo har nedslidt ryg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.