Trine uden kvalme og med mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2010

NaFe

Åhhh vor er det bare en fin lille mave du har fået.... Ihhh er helt misundelig..syntes det var så fantastisk a være gravid og ens mave bare voksede....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

her er vi så, mig og fister løgsovsen inde i maven. Jeg er idag 10+0 og man kan jo sagtens se det, faktisk hos lægen i sidste uge viste det sig, at jeg havde tabt en 6-7 kilo siden i sommers, så det er jo positivt (for den var ærlig talt lidt høj, den der vægt!). kvalmen findes stadig, men opkastningerne forsvandt som dug for solen for tre dage siden, og I havde jo ret: man føler sig virkelig som et nyt menneske uden opkastningerne!!

nåh men...enjoy! og se bort fra nattøjet

hvor er du SMUK, som gravid (også!!!)

-og det glæder mig at kvalmen er til at overkomme nu.

Anmeld

19. marts 2010

Jules

Den klær dig den lille topmave Trine :) Jeg vil også have taget et billede i morgen når jeg er 12+0 Men jeg ser nu bare alm fed ud

Anmeld

19. marts 2010

Jules

Og det er da egentlig skide snyd du er sluppet af med kvalmen :( Det er jeg endnu ikke... Suk ...

Anmeld

20. marts 2010

Bondepigen

Tjuhl skriver:

her er vi så, mig og fister løgsovsen inde i maven. Jeg er idag 10+0 og man kan jo sagtens se det, faktisk hos lægen i sidste uge viste det sig, at jeg havde tabt en 6-7 kilo siden i sommers, så det er jo positivt (for den var ærlig talt lidt høj, den der vægt!). kvalmen findes stadig, men opkastningerne forsvandt som dug for solen for tre dage siden, og I havde jo ret: man føler sig virkelig som et nyt menneske uden opkastningerne!!

Wauw du er smækkerlækker. Det klæder dig så godt med maven!!!

Anmeld

21. marts 2010

mama09

Tjuhl skriver:

åhh elsker en gravid mavse, især på dig - så skønt

Anmeld

22. marts 2010

Barbamama

EEEEEJ hvor er det bare skønt!!!!!!!! Fin fin mave du har

Anmeld

22. marts 2010

lion

Sikke en fin lille mave du har fået dig.

Hvor er det en dejlig nyhed at du er sluppet for kvlamen og opkastningen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.