Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vildt at det allerede ses så meget i uge 10+0
Æhj, det bliver spændende at "få lov til", at følge dig hele vejen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor strutter du smukt Trine! Og hvor er det da intet mindre end fantastisk, at opkastningerne er ovre!!
Århhhh Trine
Sidder jo her med gåsehud Fiiiiiin mave!
Hvor ER den fin
Hvor er den bare flot, din mave!!
Og tillykke med at opkastningerne er stoppet! (Jeg er i 27. uge og kaster stadig meget op.)
Ranarupta skriver: Hvor er den bare flot, din mave!! Og tillykke med at opkastningerne er stoppet! (Jeg er i 27. uge og kaster stadig meget op.)
nej! er det sandt?! hvor skrækkeligt for dig
Tjuhl skriver: nej! er det sandt?! hvor skrækkeligt for dig
Ja, det er virkelig udmattende! (Men det behøver jeg jo ikke fortælle dig... ) Har kastet op hele graviditeten, pånær 4 nætter. Mit er hovedsagligt om natten - meget sært.
Ranarupta skriver: Ja, det er virkelig udmattende! (Men det behøver jeg jo ikke fortælle dig... ) Har kastet op hele graviditeten, pånær 4 nætter. Mit er hovedsagligt om natten - meget sært.
jeg havde det om natten i en uges tid og for satan hvor havde jeg ondt af mig selv! jeg synes ALT er slemt når man ikke engang kan få en anstændig søvn
Tjuhl skriver: jeg havde det om natten i en uges tid og for satan hvor havde jeg ondt af mig selv! jeg synes ALT er slemt når man ikke engang kan få en anstændig søvn
Ja, det er virkelig rædselsfuldt!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128