Trine uden kvalme og med mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.033 visninger
27 svar
0 synes godt om
19. marts 2010

oo

her er vi så, mig og fister løgsovsen inde i maven. Jeg er idag 10+0 og man kan jo sagtens se det, faktisk hos lægen i sidste uge viste det sig, at jeg havde tabt en 6-7 kilo siden i sommers, så det er jo positivt (for den var ærlig talt lidt høj, den der vægt!). kvalmen findes stadig, men opkastningerne forsvandt som dug for solen for tre dage siden, og I havde jo ret: man føler sig virkelig som et nyt menneske uden opkastningerne!!

nåh men...enjoy! og se bort fra nattøjet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

her er vi så, mig og fister løgsovsen inde i maven. Jeg er idag 10+0 og man kan jo sagtens se det, faktisk hos lægen i sidste uge viste det sig, at jeg havde tabt en 6-7 kilo siden i sommers, så det er jo positivt (for den var ærlig talt lidt høj, den der vægt!). kvalmen findes stadig, men opkastningerne forsvandt som dug for solen for tre dage siden, og I havde jo ret: man føler sig virkelig som et nyt menneske uden opkastningerne!!

smuk smuk smuk, er du Trine, ja du er så!

lille fin mavse... og hvor er det fantastisk med opkastningerne, det er fantastisk at opleve, at galskaben rent faktisk har en ende. At man rent faktisk ikke skal kaste op resten af livet!:0)

Anmeld

19. marts 2010

anna-jonas

Åhhhh...................der ligger den lille rumpenisse jo godt. Fin lille bulning.................men bare vent, den bliver meget, meget større.

Fedt med de 6 kg. Trine.................så er der lidt at gi' af, så at sige. Slås selv med den forbandede vægt, men synes ikke rigtigt at jeg kan vinde kampen...................øv.

Har du stadig kvalme??? Den går nok væk om 2-3 uger.

Knus Mette

Anmeld

19. marts 2010

Milka

årh, smuk mave!! du bliver flot gravid

Anmeld

19. marts 2010

oo

ka-ri-na skriver:

smuk smuk smuk, er du Trine, ja du er så!

lille fin mavse... og hvor er det fantastisk med opkastningerne, det er fantastisk at opleve, at galskaben rent faktisk har en ende. At man rent faktisk ikke skal kaste op resten af livet!:0)

tak ja, man går bare og strutter til alle og enhver det er fantastisk uden opkastninger! jeg havde jo virkelig et øjeblik hvor jeg troede det ville være sådan for evigt og nu er man bare...næsten...fit for fight

Anmeld

19. marts 2010

oo

Anna-jonas skriver:

Åhhhh...................der ligger den lille rumpenisse jo godt. Fin lille bulning.................men bare vent, den bliver meget, meget større.

Fedt med de 6 kg. Trine.................så er der lidt at gi' af, så at sige. Slås selv med den forbandede vægt, men synes ikke rigtigt at jeg kan vinde kampen...................øv.

Har du stadig kvalme??? Den går nok væk om 2-3 uger.

Knus Mette

ja den må gerne blive MEGET større...hvis jeg nu kigger på mig inde i min mors mave og på Søren inde i hans mors mave, så er der chance for at blive gigantisk!! men det kan man jo - heldigvis - ikke vide

kvalmen er der, men den er ikke som sådan et problem længere...mest om morgenen, der skal jeg skynde mig at spise noget brød og drikke en masse vand og så henad eftermiddagen er jeg bare frejdig og om aftenen får jeg ædeflip.

ja, vildt rart med den vægt, især når man tænker på hvad jeg har spist mens der er røget af

Anmeld

19. marts 2010

oo

Milka skriver:

årh, smuk mave!! du bliver flot gravid

taaark

Anmeld

19. marts 2010

Vinker

Tjuhl skriver:

Du ser da DEJLIG ud i nattøj! Tror det er mavsen der gør det

Hvilken lettelse at du er af med den opkast for puuuh det er simpelthen ikke til at holde ud. En fra min mødregruppe er gravid for anden gang og det går bare lige så skidt som første gang - ekstrem opkastning så derfor er hun indlagt! Føj en omgang at komme igennem.... Jeg frygter også jeg får det mega dårligt næste gange, men man kommer jo igennem det på en eller anden umenneskelig måde

Anmeld

19. marts 2010

Karo

Sikken fin mave du har fået dig og det med nattøj kan du lige så godt vende dig til. Jo stører man bliver jo mere behageligt bliver det at tridse rundt i nattøj.

Hvor er det dog dejligt at opkastningerne er væk. Så må kvalmen også være på retur snart . Det er bare så dejligt når man igen kan glæde sig fuld ud over sin graviditet.

Anmeld

19. marts 2010

msax

din mave er da bare så fin og lækker. Det er utroligt så glad man kan blive for en bule midt på maven.

SMIL mette 20+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.