Louisesam skriver:
Hvorfor er det frækt - hvis du tænker på at det er at spilde personalets tid og omkostninger, så kan jeg love dig for, at der er masser af gravide, der render til scanning i tide og utide og på den måde er en omkostning! Jeg blander mig ikke i, om nogle par bare er interesseret i at få kønnet at vide (og måske nogle andre ting oveni hatten), og vælger at takke ja til tilbudet, når det er der!
Men nu handlede mit spørgsmål nu engang om kønnet og om man kan se det i uge 17 eller ej! Og jeg ved godt at barnet kan ligge forkert uanset om man er i 17. eller 22 uge! Det med misdannelserne er en anden sag, som er min kærestes og min private sag...
Jeg tænker om du føler dig trådt på over at jeg mener det er frækt, og ja det mener jeg squ helt ærligt. Og ja der er tons vis af kvinder der render til MD kun pga kønnet - men derfor behøver man jo ikke selv være en af dem der gør det.
De kan sagtens se kønnet i uge 17 hvis der er grund til det. Men de fleste går vel på privatklinik med mindre der er andre grunde til det end at man "bare vil se kønnet".
No hard feelings, jeg synes bare det er tamt at gå til MD for at få kønnet af vide. Om du er af en anden opfattelse er din sag. De har slet ikke pligt til at scanne efter det, det er squ en gave.
Anmeld