Paradise hotel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2010

myprincess

Har også fået at vide hvem der vinder det hele men det ved jeg ikke om er 100 procent sikkert hehe

Men hvem der ryger i aften det er jeg helt sikker på! Har set det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

Lou87

Må jo nok indrømme jeg er stor fan også

Jeg har fulgt med i hvert afsnit denne sæson og jeg synes simpelthen det genialt tv! Mest pga hvad folk dog egentligt vil gøre for offentlige skuer... Haha

Jeg er mest på Peter og Amailies side kan jeg godt mærke når jeg sidder og hepper.. Men det nok også fordi jeg ikk synes det helt fair at Rasmus og Claudia er der igen (?!?) ... Plus Samantha spiller en tant for smart.. Tammie og Casper er nu egentlig okay.

Jeg glæder mig så meget til par cermonien i aften, håber virkelig deres plan bliver gennemført og vi i næste uge kan smide Stina ud igen.. Jeg forudså med det samme hun røg ud, at hun var liiiii den typiske person og give chancen igen. Men jeg kan bare IKK snuppe hende, magen til selvoptagelse (specielt af sine egne patter, både snakken og pillen ?!?) skal man sku lede længe efter.. Hehe

Anmeld

18. marts 2010

saxa

myprincess skriver:

Jaa ! Ja kender det alt for godt men jeg kan simpelthen ikke holde min nysgerrighed hehe... det er jeg ikke god til , jeg skal vide det der vides kan

Uha har altså også mange aftener været fristet til at gå på nettet og se næste afsnit.. Men ved bare jeg bliver sååå skuffet når jeg har set det.. Lidt ligesom med at snyde med julegaverne..

Anmeld

18. marts 2010

Lou87

myprincess skriver:

Ihhhh jeg ved også hvem der ryger ud i aften !!!! Det er sååå godt !

Jeg holder med Peters hold fordi jeg synes de andre er alt for smarte.. og kan sleeeeeet ikke klare Stina Ud ud ud ud !!!

Århh altså man blir ikk spor nysgerrig nu ..

Snyd du også muligvis ved hvem der vinder.. Hehe.

Men noget spænding skal man vel gemme..

Anmeld

18. marts 2010

myprincess

Hehe der ryger faktisk 2 piger ud i aften

Anmeld

18. marts 2010

skoust

myprincess skriver:

og hvem er det.. du kan bare sende en mail til mig så de andre ikke behøver at vide det for der er nok nogen der ikke vil vide det.. hvis du altså gider..

Anmeld

18. marts 2010

Lou87

myprincess skriver:

Whaaaat ..... Nu må du ikk sige mere

Hehe... Er vildt spændt på aftenens afsnit nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.