Paradise hotel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2010

Vial

Jeg er vild med Peter og Amalie. De er da så søde. Mr. Iceman er HELT VÆK! Hende den nye Svina er så klam. Tror hun har en personlighedsforstyrrelse! Samantha har man da bare lyst til at give et par flade ;-) de andre har jeg ikke nogen speciel holdning til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

skoust

ser paradise HVER dag...

og synes klart at stinna skal ud.. kan simpelthen ikke holde hende ud..

men hold kæft deres plan er bare for sej... men lad os nu se hvordan det kommer til at gå til par sermoni(staves) i aften..

jeg plejer at have en fornemmelse af hvem der ryger ud men idag er jeg sq helt blank!

Anmeld

18. marts 2010

saxa

Jeg har altid været total ANTI imod Paradise.. Hmm.. Men må også slev krybe til korset og sige jeg sidder foran "kuggeren" man-tors kl.22.00  

Hvem jeg holder med, ved jeg sq ikke helt.. Sys klart at Rasmus' gruppe er geniale.. meeen... Er helt vild med Amalie og Peter - simpelthen fordi de er så dumme at man ikk kan andet end at holde af dem.. Og Patrick - I loooove him.. Han er det jeg betegner som en rigtig Bitch bøsse (Som han selv sagde igår) Derimod kan jeg absolut ikke fordrage Stina - WTF laver hun der nu igen?!? Og Samantha er sq også lidt træls at se og høre på..

Anmeld

18. marts 2010

Stumpen

skoust skriver:

ser paradise HVER dag...

og synes klart at stinna skal ud.. kan simpelthen ikke holde hende ud..

men hold kæft deres plan er bare for sej... men lad os nu se hvordan det kommer til at gå til par sermoni(staves) i aften..

jeg plejer at have en fornemmelse af hvem der ryger ud men idag er jeg sq helt blank!

Synes da er fedt at hun lige skal massere dutterne når hun går i seng

Anmeld

18. marts 2010

saxa

Synes da er fedt at hun lige skal massere dutterne når hun går i seng

Gør hun ikke det heeele tiden.. haha Hun laver da ikke andet end at flashe og massere dem..

Anmeld

18. marts 2010

Stumpen

Hvis ikke der sker en twist eller Tammie og Kasper går til bekendelse om deres viden, så tror jeg claudia ryger.. Hun kan jo kun stå sammen med Rasmus ogen hvis deres røv er i fare ellers lyver de jo for gruppen.. Men hvem vil egentlig stole på en partner der har lovet en anden back-up???

Anmeld

18. marts 2010

myprincess

Ihhhh jeg ved også hvem der ryger ud i aften !!!! Det er sååå godt !

Jeg holder med Peters hold fordi jeg synes de andre er alt for smarte.. og kan sleeeeeet ikke klare Stina Ud ud ud ud !!!

Anmeld

18. marts 2010

saxa

myprincess skriver:

Ihhhh jeg ved også hvem der ryger ud i aften !!!! Det er sååå godt !

Jeg holder med Peters hold fordi jeg synes de andre er alt for smarte.. og kan sleeeeeet ikke klare Stina Ud ud ud ud !!!

Ved du det?? Åhh.. Har sådan en lyst til at vide det - og alligevel ikke.. hehe.. Kender du det??

Anmeld

18. marts 2010

myprincess

saxi skriver:

Ved du det?? Åhh.. Har sådan en lyst til at vide det - og alligevel ikke.. hehe.. Kender du det??

Jaa ! Ja kender det alt for godt men jeg kan simpelthen ikke holde min nysgerrighed hehe... det er jeg ikke god til , jeg skal vide det der vides kan

Anmeld

18. marts 2010

Simplyred

KaMa skriver:

Jeg er vild med Peter og Amalie. De er da så søde. Mr. Iceman er HELT VÆK! Hende den nye Svina er så klam. Tror hun har en personlighedsforstyrrelse! Samantha har man da bare lyst til at give et par flade ;-) de andre har jeg ikke nogen speciel holdning til.

FULDSTÆNDIG enig!!!

Hvis man kunne få Amalie i bamse-form, ville jeg købe én og putte med hende hver aften...-hun er såååå nuttet-dum!!

Stinna......INGEN KOMMENTAR

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.