Stumpen skriver:
Synes det var så sjovt i forgårs.. Nu har der været så meget snak om at Amalie spurgte om hun kan lide at gå klædt som en russisk roulette og i forgårs snakker Stina om det med en og siger så Russisk roulette er en mand!!!!!!!!!!!!!!! 
Jeg kan ikke lide Peters hold pga amalie og carlos... Cluadia har jeg ikke noget imod, men samantha hun skal bare yt-dyt...
Haha.... Jeg må indrømme at jeg missede 2 afsnit i sidste uge, og havde derfor aftalt med mig selv at jeg heller ikke ville se de 2 andre før søndag, så kunne vi se dem alle sammen!! Men det glemte jeg.
Og tirsdag da Stina kom tilbage var jeg faldet i søvn, så jeg er bare gået glip af såååååe meget 
Hahaha.... Stina fatter jo heller ikke en meter!!
Hvad er der med ham Carlos?? Hvorfor er det folk ikke bryder sig om ham!!
Jeg har ikke kunnet fordrage Marie i meget meget lang tid!! Men synes hun er blevet bedre, personlighedsmæssigt (af det vi nu ser på tv

Jeg synes også Samantha skal uudddd hellere hende end Claudia!!
Og så synes jeg ham den homoseksuelle (kan ikke lige huske hans navn), er så grineren!! Jeg kan virkeligt ikke finde ud af om han spiller dum. Eller om han prøver på at spille dum, men i virkeligheden er dum 
Anmeld