Paradise hotel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.220 visninger
26 svar
0 synes godt om
18. marts 2010

Stumpen

Ja jeg må jo krybe til korset og erkende at jeg er blevet fanget af det skidt i denne sæson..

Hvilket hold holder I andre med? Jeg synes bedst om Rasmus hold, men synes det spil den modsatte gruppe kører ligenu er genial -kan dog ikke forstå at rasmus gruppe ikke kan fange at noget er under opsejling, når Amalie kan sidde med sådan et smørret grin på hele vejen gennem pandoras...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

Mira0911

Stumpen skriver:

Ja jeg må jo krybe til korset og erkende at jeg er blevet fanget af det skidt i denne sæson..

Hvilket hold holder I andre med? Jeg synes bedst om Rasmus hold, men synes det spil den modsatte gruppe kører ligenu er genial -kan dog ikke forstå at rasmus gruppe ikke kan fange at noget er under opsejling, når Amalie kan sidde med sådan et smørret grin på hele vejen gennem pandoras...

Jeg er gået glip af 14 dage... Så lige lidt af det igår... Må sige, Amalie's gruppe, køre det godt i pandoras...

Anmeld

18. marts 2010

Mutti2

Stumpen skriver:

Hvor er det sjovt at du skriver det!!! Lå lige i går aftes og tænkte på at jeg egentligt synes man får mest sympati med Peter's hold!!

Synes klart best om Rasmus, men kan ikke lide hverken Samantha eller Claudia!!

Synes det er et fedt spil de kører på Peter's hold lige nu, og håber så meget at det holder!!

Forstår dog ikke at Tammi og Kasper ikke siger noget!!

Og så skal hende den rusiske roulette bare UDDDD..... Hende kan jeg slet ikke døje

Anmeld

18. marts 2010

Stumpen

Milla-Victoria's mor skriver:

Hvor er det sjovt at du skriver det!!! Lå lige i går aftes og tænkte på at jeg egentligt synes man får mest sympati med Peter's hold!!

Synes det er et fedt spil de kører på Peter's hold lige nu, og håber så meget at det holder!!

Og så skal hende den rusiske roulette bare UDDDD..... Hende kan jeg slet ikke døje

Synes det var så sjovt i forgårs.. Nu har der været så meget snak om at Amalie spurgte om hun kan lide at gå klædt som en russisk roulette og i forgårs snakker Stina om det med en og siger så Russisk roulette er en mand!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg kan ikke lide Peters hold pga amalie og carlos... Cluadia har jeg ikke noget imod, men samantha hun skal bare yt-dyt...

Anmeld

18. marts 2010

otlitrom

Jeg har desværre ikke fået set så meget... Men carlos er da en røv med ører, hvis i spørger mig! Ham kan jeg bare ikke udstå!! Amalie og Stinna rummer vist ikke for meget på øverste..

Anmeld

18. marts 2010

LotteGabriella

Jeg holder klart med Peters hold, selvom jeg egentlig synes at Carlos er en klaphat og Amalie er dummere end et bløddyr, men den anden gruppe er bare lidt for smarte og tror de har styr på det hele

Anmeld

18. marts 2010

Mutti2

Stumpen skriver:

Synes det var så sjovt i forgårs.. Nu har der været så meget snak om at Amalie spurgte om hun kan lide at gå klædt som en russisk roulette og i forgårs snakker Stina om det med en og siger så Russisk roulette er en mand!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg kan ikke lide Peters hold pga amalie og carlos... Cluadia har jeg ikke noget imod, men samantha hun skal bare yt-dyt...

Haha.... Jeg må indrømme at jeg missede 2 afsnit i sidste uge, og havde derfor aftalt med mig selv at jeg heller ikke ville se de 2 andre før søndag, så kunne vi se dem alle sammen!! Men det glemte jeg.

Og tirsdag da Stina kom tilbage var jeg faldet i søvn, så jeg er bare gået glip af såååååe meget

Hahaha.... Stina fatter jo heller ikke en meter!!

Hvad er der med ham Carlos?? Hvorfor er det folk ikke bryder sig om ham!!

Jeg har ikke kunnet fordrage Marie i meget meget lang tid!! Men synes hun er blevet bedre, personlighedsmæssigt (af det vi nu ser på tv &nbsp

Jeg synes også Samantha skal uudddd hellere hende end Claudia!!

Og så synes jeg ham den homoseksuelle (kan ikke lige huske hans navn), er så grineren!! Jeg kan virkeligt ikke finde ud af om han spiller dum. Eller om han prøver på at spille dum, men i virkeligheden er dum

Anmeld

18. marts 2010

Mira0911

Haha.... Jeg må indrømme at jeg missede 2 afsnit i sidste uge, og havde derfor aftalt med mig selv at jeg heller ikke ville se de 2 andre før søndag, så kunne vi se dem alle sammen!! Men det glemte jeg.

Og tirsdag da Stina kom tilbage var jeg faldet i søvn, så jeg er bare gået glip af såååååe meget

Hahaha.... Stina fatter jo heller ikke en meter!!

Hvad er der med ham Carlos?? Hvorfor er det folk ikke bryder sig om ham!!

Jeg har ikke kunnet fordrage Marie i meget meget lang tid!! Men synes hun er blevet bedre, personlighedsmæssigt (af det vi nu ser på tv &nbsp

Jeg synes også Samantha skal uudddd hellere hende end Claudia!!

Og så synes jeg ham den homoseksuelle (kan ikke lige huske hans navn), er så grineren!! Jeg kan virkeligt ikke finde ud af om han spiller dum. Eller om han prøver på at spille dum, men i virkeligheden er dum

Åh Patrick.... Kan slet ikke holde ham ud...

Anmeld

18. marts 2010

Bare mig..

Jeg kan ikke finde ud af hvem jeg holder med. Jeg er stor fan af paradise  men i år er der egentlig ikke nogen jeg holder med, for jeg synes stortset alle sammen er såååå langt ude, og de spiller smarte, - den ene er dummere end den anden. Jeg er ved at brække mig over dem, og især Stinna og Samantha.

Men alligevel er det også bare skide sjovt at hører på dem, og følge dem.

Anmeld

18. marts 2010

JustAnotherName

Jeg har den helt samme holdning til det som dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.