Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
*Charlotte* skriver:
Hej er jeg virkelig den eneste der synes det er svært at finde noget neutralt babytøj...? Render den ene butik efter den anden igennem for at finde lidt tøj til den lille ny der er på vej, men ak, det er stort set kun pige eller drenge farver...
Har dog fundet lidt enkelt hvidt og lidt brunt, men det er så også det. Hvor er de gule og lysegrønne farver man kan bruge til begge køn...? Det er lidt kedeligt kun og købe hvidt nemlig, bare fordi man er en af dem der har valgt ikke at få kønnet at vide på forhånd, men vil lade det være en overraskelse... Er det virkelig så "unormalt" at man ikke kender kønnet på bebsen i maven?
Jeg synes, at det er fantatisk, at I har valgt IKKE, at vide kønnet på jeres baby. Jeg synes efterhånden, at det er et must, at man skal vide kønnet, så man kan købe det rigtige tøj, lave børneværelset den rigtige farve mv. Vi har begge gange valgt IKKE, at vide kønnet, da vi synes, at det var fantatisk først at se det når jeg havde født 
Vi købte kun meget LIDT neutralt tøj. Det er jeg glad for, da vi bare fik så meget tøj, da jeg havde født 

Anmeld