ja det er sku svært at dele børn med folk man ikke kan samarbejde med, det kender jeg alt til.
Men det som jeg har sagt til mig selv og det mange gange er: min søn elsker sin far og hans far elsker ham, selvom jeg kan have svært ved at se det med de valg som han tager.
og når jeg synes at han opfører sig totalt urimeligt så prøver jeg at tænke på hvordan jeg ville have det hvis jeg skulle udvære min søn flere uger af gangen. ( min søn bor hos mig og ser sin fra hver 3 weekend) sådan har det ikke altid været men han har altid boet mest hos mig
VI har ikke boet sammen sinde han var 11 mdr.og der har da været mange gange hvor jeg ville ønske ham han hvor pebevert gror, hvilken jeg da også nogen gange har sagt til ham. på en knap så pæn måde. Men når alt kommer til alt så er det jo ikke min beslutning hvordan han vil leve sit liv. så længe min søn gerne vil være hos ham, så kommer han også afsted, og jeg blander ikke min søn ind i vores samarbejsproblemer, det er jo vores ansvar som hans forældre at passe på ham og ikke udsætte ham for at skulle vælge mellem sine forældre, det kan ikke være rimeligt for nogen børn.
Jeg har som voksen skulle vælge mellem at lade mig apodoterer af min far og der med skulle fravælge min mor, og selvom det ingen betydning har, kun juridist slå det mig totalt ud. så jeg kan slet ikke forstille mig hvor undt det må gøre på et lille barn.
Anmeld