Vis mig jeres sengerand....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2010

Ranarupta

Mor til David skriver:

- det bliver helt sikkert rigtigt godt! Hvem der bare kunne sy... Jeg har bare tænkt mig at købe en IKEA-model

Hehe ja, jeg kan sy sådan til husbehov og aner slet ikke, om jeg har taget munden for fuld... 

Ellers må jeg også et smut i Ikea

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

Maria.

Jeg hat købt en helt hvid i noget blonde-stof agtigt, som matcher den himmel der skal hænge over sengen..

Jeg havde først købt en i flerfarvet fra FairyTale, men kom også i tanke om at det hurtigt kan se rodet ud når man også har flerfarvet sengetøj..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. marts 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

hvad skal en sengerand egentlig gøre godt for? min plan var at lægge en multistribet slange som Søren syede i 4. klasse som sengerand, men nu kommer jeg til at tænke på, om sengeranden tjener et egentlig formål??

Den forhindrer også at barnet får træk

Anmeld

18. marts 2010

3drenge

Er superglad for vores tykke sengerend

Anmeld

18. marts 2010

hc=k

Vi bruger overhovedet ikke sådan en sengerand i sengen for Kristopher  rykker den af og får den viklet rundt om sig det synes jeg er rigtig upraktisk. 

Det med at den forhindre træk er vel kun hvis sengen står ved et vindue eller en yderdør hvor der kan trække hehe

Anmeld

18. marts 2010

oo

michella80 skriver:

Den forhindrer også at barnet får træk

altså! alle de ting jeg lærer herinde!!! godt man har ekspertpanelet på baby til at guide en ud i babyverdenen!!!!

Anmeld

18. marts 2010

Mor til L&S

Hej

Vi har købt en enkel hvid med struktur i stoffet /mat og blanke striber i ønskebørn da alt sengetøj jeg har købt er med print - så synes det ville passe bedst til i stedet for alt for meget print blandet sammen

Anmeld

18. marts 2010

Mette.

Vi har købt matchende himmel og sengerand til vores vugge .

Anmeld

18. marts 2010

LauraLW

noname skriver:

Jeg har også en for for fetish med sengetøj 

Men kan ikke finde en helt enkel hvid sengerand.... hvor har du fundet den henne???

Kram fra NoName 21+1

Jeg fandt den i babysam :-)

God jagt.

Anmeld

18. marts 2010

Siber

Vi har en fra Zebra (kan ikke lige finde et billede, den er nok udgået) men her er et gammel billede af Johanna hvor hun ligger i sin seng (man kan ikke særlig godt se den, men men jeg kunne ikke lige finde et andet billede)

Det er "marie - kiks" der er på. Jeg husker da jeg var barn hvor glad jeg var for min mors pålædningsdukker store marie, lille marie og sorte marie, derfor synes jeg det var lidt sjovt med en såden sengerand. Men nu skal den snart af, og hun skal have sig en junor seng!

Knus Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.