Vis mig jeres sengerand....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.585 visninger
31 svar
0 synes godt om
17. marts 2010

Bom

Hej Piger..

Vil i ikke vise mig jeres sengerand til tremmesengen??? Kan simpelthen ikke finde/blive enig med mig selv om hvad vi skal ha for en...

Så mangler lidt inspiration...

Tak piger..

Knus Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

Kristina V

Jeg har købt mig en fin fin en i Kære børn Kolding, men grønne og blå striber, som passer til vores puslepude, og vores sengetøj og himmel med små køer.

Tror modellen hedder Cowy og er fra Vanilla..

ELSKER køer..

Anmeld

17. marts 2010

Ranarupta

Jeg syr selv en sengerand i disse to stoffer

Og en sækkestol (istedet for en skråstol) i dette stof:

Anmeld

17. marts 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har købt en hel enkel en til både vores dreng og pige - hvid med en tynd stribe hvid i noget andet stof. Vi har så valgt forskelligt sengetøj i henholdvis drenge og pige farver. Jeg synes hurtigt, at det bliver en farvelade i sengen med mønstret sengerend og mønstre sengetøj - hvis det ikke er ens

Anmeld

17. marts 2010

LauraLW

Vi har valgt en enkel hvid, dog med stribet struktur (blank, mat, blank, mat etc)... svært at forklare. Grunden til dette er at jeg ELSKER sengetøj, og vil gerne kunne "gå amok" mht farver og mønstre uden at det skal clashe med sengeranden.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. marts 2010

Muffinmus

den er vist fra fischer price...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. marts 2010

oo

hvad skal en sengerand egentlig gøre godt for? min plan var at lægge en multistribet slange som Søren syede i 4. klasse som sengerand, men nu kommer jeg til at tænke på, om sengeranden tjener et egentlig formål??

Anmeld

17. marts 2010

Ida.

Tjuhl skriver:

hvad skal en sengerand egentlig gøre godt for? min plan var at lægge en multistribet slange som Søren syede i 4. klasse som sengerand, men nu kommer jeg til at tænke på, om sengeranden tjener et egentlig formål??

Den tjener for os flere formål:

1. at ben og arme ikke kommer udenfor tremmerne, når der rodes rundt i sengen om natten

2. at tremmesengen bliver lidt hyggeligere og ikke for "bur"-agtig

3. at afgrænse for andre indtryk - så legetøj eller andet forstyrrende kan ses ved at kigge igennem tremmerne - (mine) børn har nemmest ved at falde i søvn, hvis verden ikke virker for stor og voldsom

Anmeld

17. marts 2010

oo

idamaria83 skriver:

Den tjener for os flere formål:

1. at ben og arme ikke kommer udenfor tremmerne, når der rodes rundt i sengen om natten

2. at tremmesengen bliver lidt hyggeligere og ikke for "bur"-agtig

3. at afgrænse for andre indtryk - så legetøj eller andet forstyrrende kan ses ved at kigge igennem tremmerne - (mine) børn har nemmest ved at falde i søvn, hvis verden ikke virker for stor og voldsom

ahaaaa! ja, det kan jeg godt se - især den med at få arme og ben i klemme mellem tremmerne

Anmeld

17. marts 2010

Mira0911

Tjuhl skriver:

Jeg bruger slet ikke sengerand til Julie... Hun rykker den af, så hvorfor jeg skal bruge tid på at sætte den på hver dag...

Det fungerede fint den første uge...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.