Vis mig jeres sengerand....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2010

Anne85

Vi har bare en ganske almindelig hvid en fra IKEA - af samme grund som nogle af de andre piger skriver: så matcher den til alt sengetøj.

Men jeg vil ha anskaffet mig en sengeformindsker denne gang... Den er genial når baby går fra vugge til den store store tremmeseng (Sidsel ved hvilken en jeg mener)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

Malene84

Hmmm altså nu har jeg selv lavet vores, da jeg ikke kunne finde dem i de mål jeg skulle bruge. Vi har nemlig fået tremmeseng i junior størrelse, så jeg har prøvet at gøre sengen mindre ved at lave tyk rand.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. marts 2010

Anne85

Malene84- skriver:

Hmmm altså nu har jeg selv lavet vores, da jeg ikke kunne finde dem i de mål jeg skulle bruge. Vi har nemlig fået tremmeseng i junior størrelse, så jeg har prøvet at gøre sengen mindre ved at lave tyk rand.

Ihh hvor er de fine

Anmeld

17. marts 2010

Kløver

Tjuhl skriver:

hvad skal en sengerand egentlig gøre godt for? min plan var at lægge en multistribet slange som Søren syede i 4. klasse som sengerand, men nu kommer jeg til at tænke på, om sengeranden tjener et egentlig formål??

min veninde er rigtig glad for sin, ved ik i starten, men især nu hvor deres lille søn, roder mere rundt, kan han nemt få en arm eller et ben viklet ud mellem træmmerne, og så begynder han jo midt om natten at græde og være frustreret over at sidde fast. Hun endte vist med at købe en større da hun havde sådan en lille en, osm ikke hjalp med formålet, så nu har hun en hele vejen rundt

Jeg har fundet en fin kraftig en, fra barnevognshuset tror jeg, jeg gerne vil have når det lykkedes for os

Anmeld

17. marts 2010

Kløver

Når vi er heldige at det lykkedes for os, vil jeg gerne have en af de her(ved ikke hvilken en af dem endnu, synes de alle er søde på hver deres måde)

http://www.barnevognshuset.dk/Graphics/Products/3296_m.jpg

http://www.barnevognshuset.dk/Graphics/Products/3358_m.jpg

http://www.barnevognshuset.dk/Graphics/Products/315_m.jpg

Det er samme slags sengerand, bare med forskellige motiver(ko, brun mus eller giraf)

Anmeld

17. marts 2010

Rikke, Liam & Linus

Lige nu har jeg en tynd lyseblå med biler og flyvemaskiner. Men synes den er ret ustabil...så har købt en madras i jysk og noget dejlig blødt velour i en klar blå farve. Og så vil jeg lave en ny....når jeg får taget mig sammen

Anmeld

17. marts 2010

Skouboe

idamaria83 skriver:

Den tjener for os flere formål:

1. at ben og arme ikke kommer udenfor tremmerne, når der rodes rundt i sengen om natten

2. at tremmesengen bliver lidt hyggeligere og ikke for "bur"-agtig

3. at afgrænse for andre indtryk - så legetøj eller andet forstyrrende kan ses ved at kigge igennem tremmerne - (mine) børn har nemmest ved at falde i søvn, hvis verden ikke virker for stor og voldsom

Og ikke at forglemme - når de bliver ældre (min datter på 13 måneder bruger stadig sengerand) forhindrer den de 5-6 sutter min datter helst skal have i sengen for at kunne finde en i søvne, i at skvatte ud...

Anmeld

18. marts 2010

LinLin

Ranarupta skriver:

Jeg syr selv en sengerand i disse to stoffer

Og en sækkestol (istedet for en skråstol) i dette stof:

- det bliver helt sikkert rigtigt godt! Hvem der bare kunne sy... Jeg har bare tænkt mig at købe en IKEA-model

Anmeld

18. marts 2010

LotteGabriella

Daniella havde denne her sengerand, som nu kan fåes på tilbud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. marts 2010

NoName

LauraLW skriver:

Vi har valgt en enkel hvid, dog med stribet struktur (blank, mat, blank, mat etc)... svært at forklare. Grunden til dette er at jeg ELSKER sengetøj, og vil gerne kunne "gå amok" mht farver og mønstre uden at det skal clashe med sengeranden.

Jeg har også en for for fetish med sengetøj 

Men kan ikke finde en helt enkel hvid sengerand.... hvor har du fundet den henne???

Kram fra NoName 21+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.