Så har vi været til NF ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2010

Klumpe-dumpe

Jules skriver:

Det ku da være jeg skulle gøre det er de os overlæger eller?

Ja Eva er scanningsoverlæge OG fødselsoverlæge.

Peter er Scanningsoverlæge og det er ham der har "opfundet" Nakkefoldscanning....

(Eva var min læge under graviditeten, lige fra moderkage bip. og til sidste vækstscanning, hvor hun besluttet at nu var tiden inden til at få Malucca ud. Jeg har IKKE nok roser til den kvinde)

Når du ringer,, hvis det er merethe, så bare sig du er blevet anbefaldet Eva fra Trine og Malucca.

Ja ja I know har været lidt for meget til scanninger og tilbragt alt for lang tid på sygehuset, når jeg ved alt om de forskellige læger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

Klitgaard

dejligt alt var ok tillykke med det

Anmeld

17. marts 2010

Jules

malucca09 skriver:

Ja Eva er scanningsoverlæge OG fødselsoverlæge.

Peter er Scanningsoverlæge og det er ham der har "opfundet" Nakkefoldscanning....

(Eva var min læge under graviditeten, lige fra moderkage bip. og til sidste vækstscanning, hvor hun besluttet at nu var tiden inden til at få Malucca ud. Jeg har IKKE nok roser til den kvinde)

Når du ringer,, hvis det er merethe, så bare sig du er blevet anbefaldet Eva fra Trine og Malucca.

Ja ja I know har været lidt for meget til scanninger og tilbragt alt for lang tid på sygehuset, når jeg ved alt om de forskellige læger

Tak for rådende :) Det vil jeg da lige få gjort så...

Ja der er jo desværre nogen gange at man danner bånd med mennesker på sygehuset selv om det er det sted man helst vil undgå at være... men så er det da bare dejligt at der er sådan nogle fantastiske mennesker imellem til at hjælpe en igennem det

Anmeld

17. marts 2010

Ida.

Tillykke med en veloverstået skanning! De skanninger er bare noget helt specielt!!

Anmeld

17. marts 2010

Jules

Anna-jonas skriver:

Julie, du skulle ha' sagt fra.........at du ikke ønskede hende igen. Det betyder bare så meget, at man har tillid og kemi, med den person der scanner................hun skal jo formidle følelsen af, at dette er noget helt specielt.

Dejligt at bet'ski var helt fin.

Knus Mette

Du har helt ret Mette Jeg vil ringe derind og få ordnet det i morgen!

Anmeld

17. marts 2010

TbCp

Århhh dejlige billeder

Anmeld

17. marts 2010

JustAnotherName

Nej hvor dejligt, Julie.
Huham sikken en lettelse, hva!

Og sikke en fin lille bebse du har dig dér...
Så bliver det bare sååååå spændende, når du skal til kønsskanning, at finde ud af om det er endnu en lille dreng, elelr om Viktor skal have sig en lillesøster.

Jeg er glad på dine vegne over at din lille baby har det godt derinde.

Skønt! 

Anmeld

17. marts 2010

Bondepigen

Det er jeg glad for at høre. Så faldt der en sten fra dit hjerte...

Dejlige billeder af jeres lille bebs!

Anmeld

18. marts 2010

lion

Hvor lyder det bare godt Julie. Skønne billeder af babyen

Anmeld

18. marts 2010

Karo

Jules skriver:

Og alt så fint ud

Dog var det noget af en oplevelse med den overlæge der scannede mig... Hun brugte ord som UPS og den er lille i usammenhængenede sætninger så hun hylede mig helt ud af den... Hun fandt hurtigt ud af at hun skulle fortælle hvad hun lavede

Her er 2 billeder af den lille ny Nu med termin den 2 oktober....

Hvor er den lille dog fin

Dejligt at alt var om det skulle være.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.