Så har vi været til NF ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

847 visninger
29 svar
0 synes godt om
17. marts 2010

Jules

Og alt så fint ud

Dog var det noget af en oplevelse med den overlæge der scannede mig... Hun brugte ord som UPS og den er lille i usammenhængenede sætninger så hun hylede mig helt ud af den... Hun fandt hurtigt ud af at hun skulle fortælle hvad hun lavede

Her er 2 billeder af den lille ny Nu med termin den 2 oktober....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

oo

nej hvor dejligt hvad var terminen før??

iiiih, når jeg ser de scanningsbilleder så kan jeg jo slet slet ikke vente til min egen NF scanning!!

Anmeld

17. marts 2010

Jules

Tjuhl skriver:

iiiih, når jeg ser de scanningsbilleder så kan jeg jo slet slet ikke vente til min egen NF scanning!!

1 oktober :) hehe... Så det er ikke meget den blev rykket....

Det er helt sikkert også en stor oplevelse

Anmeld

17. marts 2010

Skouboe

Tjuhl skriver:

Det kan I også sagtens gøre - den første NF er HELT speciel - det kan ikke sammenligned med tidligere scanninger, fordi ved NF ligner det en baby...

2. gang er også god, men intet slår den første gang man ser babyen i maven og tænker "Det er VORES barn"

Anmeld

17. marts 2010

Klumpe-dumpe

Jules skriver:

Og alt så fint ud

Dog var det noget af en oplevelse med den overlæge der scannede mig... Hun brugte ord som UPS og den er lille i usammenhængenede sætninger så hun hylede mig helt ud af den... Hun fandt hurtigt ud af at hun skulle fortælle hvad hun lavede

Dejligt at lillesøster har det godt inden i mavsi....

Hvordan kan det være det vr en overlæge der scannede dig? Pga Emil???

-Og kan du huske hvad hun hed???

Krammer til jer.

Anmeld

17. marts 2010

oo

Skouboe skriver:

Det kan I også sagtens gøre - den første NF er HELT speciel - det kan ikke sammenligned med tidligere scanninger, fordi ved NF ligner det en baby...

2. gang er også god, men intet slår den første gang man ser babyen i maven og tænker "Det er VORES barn"

det er jo det, de ligner rigtige babyer og man kan selv skelne hoved og arme og krop fra hinanden

Anmeld

17. marts 2010

Jules

malucca09 skriver:

Dejligt at lillesøster har det godt inden i mavsi....

Hvordan kan det være det vr en overlæge der scannede dig? Pga Emil???

-Og kan du huske hvad hun hed???

Krammer til jer.

Ved det faktisk ikke... Det vil jeg tro... Hun kom da ihvertfald ind på Emil...

Hmmm.... Inge eller noget i den retning... I 40-50erne? Mørkt hår og briller?

Ved sgu ikke helt hvorfor men jeg fik en fornemmelse af at det er endnu en knægt.... Men nu må vi se

Anmeld

17. marts 2010

Vinker

Jules skriver:

Og alt så fint ud

Åååh sikke nogle gode billeder I har fået af lille bebsen. Dejligt at høre at det hele så rigtig fint ud - Jeg ved det er en lettelse at høre og se det bare går som det skal

Anmeld

17. marts 2010

Jules

Tjuhl skriver:

det er jo det, de ligner rigtige babyer og man kan selv skelne hoved og arme og krop fra hinanden

ja :) hihi... Den lille spjættede mere med numsen end med benene... fnis

Anmeld

17. marts 2010

Jules

Vinker skriver:

Åååh sikke nogle gode billeder I har fået af lille bebsen. Dejligt at høre at det hele så rigtig fint ud - Jeg ved det er en lettelse at høre og se det bare går som det skal

Ja nu har jeg vidst endelig fået lidt ro på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.