Så har vi været til NF ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2010

oo

Jules skriver:

ja hihi... Den lille spjættede mere med numsen end med benene... fnis

så er det måske dig der skal have en Rumpe-nisse og ikke mig  - eller en RUMBA-nisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

Jules

Tjuhl skriver:

så er det måske dig der skal have en Rumpe-nisse og ikke mig  - eller en RUMBA-nisse

Hihihihi... Man ved aldrig ;) Kan da være der blir en 1 og 2

Anmeld

17. marts 2010

Klumpe-dumpe

Jules skriver:

Ved det faktisk ikke... Det vil jeg tro... Hun kom da ihvertfald ind på Emil...

Hmmm.... Inge eller noget i den retning... I 40-50erne? Mørkt hår og briller?

Ved sgu ikke helt hvorfor men jeg fik en fornemmelse af at det er endnu en knægt.... Men nu må vi se

Ingelise.... ja det er nok pga Emilmusen, at det var en OL. Hun scannede mig ugen inde jeg fødte og mente Malucca havde sprungte sin egen kurve, så hun "vejede" hende til at være 1900. Synes slet IKKE hun vr empatisk....

-Men hun var Fie´s scannes læge og Fie var rigtig glad for hende.... -Heldigvis er vi så forskellige.... (Så hun også har et job;)

Anmeld

17. marts 2010

Vinker

Jules skriver:

Ja nu har jeg vidst endelig fået lidt ro på

DEJLIGT - Nu kan du rigtig nyde de positive sider ved at være gravid og glæde dig endnu mere over at snart skal være forældre igen

Anmeld

17. marts 2010

Jules

malucca09 skriver:

Ingelise.... ja det er nok pga Emilmusen, at det var en OL. Hun scannede mig ugen inde jeg fødte og mente Malucca havde sprungte sin egen kurve, så hun "vejede" hende til at være 1900. Synes slet IKKE hun vr empatisk....

-Men hun var Fie´s scannes læge og Fie var rigtig glad for hende.... -Heldigvis er vi så forskellige.... (Så hun også har et job;)

Hihi... Kristian og mig blev os hurtigt enige om at vi ikke brød os specielt meget om hende....

Så havde lyst til at råbe NEJ.... Da sekretæren sagde jeg nok skulle få hende igen til næste scanning :/

Anmeld

17. marts 2010

Klumpe-dumpe

Jules skriver:

Hihi... Kristian og mig blev os hurtigt enige om at vi ikke brød os specielt meget om hende....

Så havde lyst til at råbe NEJ.... Da sekretæren sagde jeg nok skulle få hende igen til næste scanning :/

Jeg ved godt det "bare" er en scanning, men hvis jeg var dig, ville jeg ringe til Marethe (sekræteren) og spørge om du ikke kan få Eva til at lave MD-scanningen. (Eller Peter)

Anmeld

17. marts 2010

Jules

Vinker skriver:

DEJLIGT - Nu kan du rigtig nyde de positive sider ved at være gravid og glæde dig endnu mere over at snart skal være forældre igen

Nu håber jeg bare kvalmen og al den sygdom vi døjer med herhjemme er slut så det er noget nemmere at nyde det

Anmeld

17. marts 2010

Jules

malucca09 skriver:

Jeg ved godt det "bare" er en scanning, men hvis jeg var dig, ville jeg ringe til Marethe (sekræteren) og spørge om du ikke kan få Eva til at lave MD-scanningen. (Eller Peter)

Det ku da være jeg skulle gøre det er de os overlæger eller?

Anmeld

17. marts 2010

anna-jonas

Jules skriver:

Julie, du skulle ha' sagt fra.........at du ikke ønskede hende igen. Det betyder bare så meget, at man har tillid og kemi, med den person der scanner................hun skal jo formidle følelsen af, at dette er noget helt specielt.

Dejligt at bet'ski var helt fin.

Knus Mette

Anmeld

17. marts 2010

Barbamama

nååårh en fin lille bebs!!! Godt det gik godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.