Hvor stor forskel var der på jeres graviditeter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2010

Josesmor

Di. skriver:

Ja et vidunder. Nogen fødegange/barselgange kan man få det gratis på. 

Det må jeg have undersøgt.. jeg er kun 8+ henne men har simpelthen så meget kvalme... må se om jeg kan finde et sted de laver det her i sdr. jylland

Tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

Diana...

Sama skriver:

Det må jeg have undersøgt.. jeg er kun 8+ henne men har simpelthen så meget kvalme... må se om jeg kan finde et sted de laver det her i sdr. jylland

Tak for hjælpen

Det var så lidt for ellers mener jeg at det koster omk. 150 200 kr hos en akupunktur :) Held og lykke med det og håber du snart slipper af med kvalmen der er ikke noget være ;)

Anmeld

17. marts 2010

Josesmor

Det var så lidt for ellers mener jeg at det koster omk. 150 200 kr hos en akupunktur Held og lykke med det og håber du snart slipper af med kvalmen der er ikke noget være

ja jeg har lige været igang med at søge på google og der ligger et par stykker her i nærheden, men det koster så også 350-450 kr pr gang.. men det ville da være pengene værd hvis jeg fik det bedre

Anmeld

17. marts 2010

Diana...

Sama skriver:

ja jeg har lige været igang med at søge på google og der ligger et par stykker her i nærheden, men det koster så også 350-450 kr pr gang.. men det ville da være pengene værd hvis jeg fik det bedre

Nåå ok ja det var så lidt dyre hi hi :) Men ja det er pengene vær dog er der så nogen der må afsted flere gange og andre der kan nøjes med en hvis det "kun" er kvalme mener jeg god man kan nøjes med en gang nu kaste jeg op i 7 måneder og akupunktur tog opkasten men ikke kvalmen og jeg skulle op hver 3 dag hvis vi nået at gå ind på 4 dag kaste jeg op igen så jeg kunne ikke undvære det.

Men synes du skal prøve det og så snakke med din læge jdm om der er noget på sygehuset. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.