Hår problem! Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2010

Trolde_mor

Anonym skriver:

Ja, jeg skal til lægen i morgen, så må han lige give mig en henvisning med til hudklinikken - Tak for svar

Så lidt - man vil jo gerne hjælpe

Held og lykke - håber ikke det er alt for slemt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

Bavianis

Jeg har haft samme problem og bruger nu Decubals shampoo til tør hovedbund, og det har, efter en måneds brug, fået det til at forsvinde! Jeg har købt Decubals kur også, og den lindrer også dejligt - og tynger ikke håret, men frisker ligesom op.

Shampooen skummer ikke så meget, for det der får shampooen til at skumme, er faktisk det stof der udtørrer huden. Desuden er der selvfølgelig ingen parfume i:-)

Hilsen Susanne, der hele livet har døjet med tør og irriteret hud - også i hovedbunden...

Anmeld

16. marts 2010

kiroo

hos Roberts skal du være frisør eller frisør elev. min søster handler der tit. jeg bor i rødovre og skal nok derned med min søster i starten af april. men du må gerne skrive en pb hvis det er, så kan vi måske lave en aftale med hende..
har også hørt godt om mærket, har det selv i voks..

kitt

Anmeld

16. marts 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

mrsMary skriver:

Prøv evt. hårklinikken.

http://www.haarklinikken.de/dk/forsiden.html

Jeg sværger også til Hårklinikken. Deres shampoo og balsam er fantastiske. De koster lidt, men er drøje i brug. Jeg køber helst dem når jeg har råd (er på SU) Synes de er klart de bedste.

Og ellers holder jeg mig fra produkter med parfume, parabener etc. Bruger Stuhrs familieprodukt uden parfume og parabener lige nu. Den er faktisk meget god. Men ja, hårklinikken er helt klart vejen frem tror jeg!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.