Hår problem! Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.412 visninger
23 svar
0 synes godt om
16. marts 2010

Anonym trådstarter

Hej tøser..

Jeg har altid lidt meget af tør hovedbund. Igennem de sidste par år, har jeg brugt Nizoral shampoo hver anden hårvask, da lægen mente det var skæl jeg har. Nu da det ikke virker, mener han ikke at det er det.. Men jeg har kløe i hovebunden dagen efter hårvask, og hver dag er jeg MEGET tør i hovedbunden.. Mit hår fedter også hurtigt til og ligner noget der aldrig bliver vasket

Har I nogen råd til mit hår, da jeg er ved at være godt træt af, at det skal klø og at der ryger flager af.. Jeg bruger Tresemme shampoo og balsam og bruger altid kun balsam i spidserne..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

nannanadja

kunne du ikke prøve og snakke med din frisør om det, det kan være hun kan hjælpe dig--  min frisør har en  asse lækre produkter til alt slags hår og bund.

Anmeld

16. marts 2010

Anonym trådstarter

nannanadja skriver:

kunne du ikke prøve og snakke med din frisør om det, det kan være hun kan hjælpe dig--  min frisør har en  asse lækre produkter til alt slags hår og bund.

De anbefaler alle skæl produkter, men det er ikke skæl jeg har :(

Anmeld

16. marts 2010

otlitrom

Det kan være du har fået stillet de her spørgsmål mage gange. Så undskylder jeg

Har du langt håt og sætter det op, mens det stadig er fugtigt? Det ka min hårbund slet slet ikke tåle, og så reagerer den som du skriver din gør nu!

Har du tendens til psoriasis? Det kan komme i hårbund og øjenbryn nemlig.. Det føles ca. lige sådan..

Men jeg ved hvor irriterende det er! ØV!

Som en anden nævnte, så prøv at tal med frisøren. Min er altid sød og behjælpelig!

Anmeld

16. marts 2010

Chalala85

Hvis du bruger en shampoo der hedder Green collection så hjælper det

Snakker af erfaring, det er min veninde som er frisør der har hjulpet mig

Anmeld

16. marts 2010

Anonym trådstarter

kitty skriver:

Det kan være du har fået stillet de her spørgsmål mage gange. Så undskylder jeg

Har du langt håt og sætter det op, mens det stadig er fugtigt? Det ka min hårbund slet slet ikke tåle, og så reagerer den som du skriver din gør nu!

Har du tendens til psoriasis? Det kan komme i hårbund og øjenbryn nemlig.. Det føles ca. lige sådan..

Men jeg ved hvor irriterende det er! ØV!

Som en anden nævnte, så prøv at tal med frisøren. Min er altid sød og behjælpelig!

Ja jeg har langt hår
Men jeg tørre og glatter det altid, da jeg ellers ikke kan styre mit hår.. Alle frisører gar prakket deres skæj produkter på mig, og det er ikke skæl :( Nej tror ikke jeg har psoriasis..

Anmeld

16. marts 2010

Anonym trådstarter

Chalala85 skriver:

Hvis du bruger en shampoo der hedder Green collection så hjælper det

Snakker af erfaring, det er min veninde som er frisør der har hjulpet mig

Hvor kan man købe den?

Anmeld

16. marts 2010

Chalala85

Anonym skriver:

Hvor kan man købe den?

Nu køber jeg den igennem hende hos en frisør der sølger produkter der hedder Robert  i hvidovre. Men du kan købe den på nettet http://www.shampooshoppen.dk/shop/green-collection-aktiv-1544p.html og den er billig

Anmeld

16. marts 2010

Sujan

Da jeg var yngre havde jeg en slags arp i hivedbunden... Alle sagde også det var sjæl men intet virkede... Jeg fik til sidst så en olie fra body shop tror jeg som skulle i hovedbunden med en god gang massage.. Brugte det noget tid og har aldrig haft det siden.. Måske prøv at gå i en butik med lidt alternative produkter.. Olier og så videre.. Det virkede for mig

Anmeld

16. marts 2010

Anonym trådstarter

Chalala85 skriver:

Nu køber jeg den igennem hende hos en frisør der sølger produkter der hedder Robert  i hvidovre. Men du kan købe den på nettet http://www.shampooshoppen.dk/shop/green-collection-aktiv-1544p.html og den er billig

Hvor i Hvidovre? Bor der nemlig selv

Tusinde tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.