Hår problem! Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2010

Anonym trådstarter

Sujan skriver:

Da jeg var yngre havde jeg en slags arp i hivedbunden... Alle sagde også det var sjæl men intet virkede... Jeg fik til sidst så en olie fra body shop tror jeg som skulle i hovedbunden med en god gang massage.. Brugte det noget tid og har aldrig haft det siden.. Måske prøv at gå i en butik med lidt alternative produkter.. Olier og så videre.. Det virkede for mig

Tusinde tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

Chalala85

Anonym skriver:

Hvor i Hvidovre? Bor der nemlig selv

Tusinde tak

Jeg kan ikke huske det helt præcist men den hedder Robert... tror faktisk man skal være frisør for at handler der

Anmeld

16. marts 2010

Anonym trådstarter

Chalala85 skriver:

Jeg kan ikke huske det helt præcist men den hedder Robert... tror faktisk man skal være frisør for at handler der

oki tak

Anmeld

16. marts 2010

Chalala85

Anonym skriver:

oki tak

Så lidt da, håber du finder en løsning

Anmeld

16. marts 2010

Trolde_mor

Sidder lidt om det kan være parfume du ikke kan tåle eller simpelthen sæbe?

Anmeld

16. marts 2010

Anonym trådstarter

Senia skriver:

Sidder lidt om det kan være parfume du ikke kan tåle eller simpelthen sæbe?

Hm, ja det kan egentlig godt være.. Kunne være jeg skulle kontakte hudklinikken, går der i forevejen pga. uforklarligt udslæt på mine arme som også klør.. Men fik lavet sådan en test sidste år, hvor der blev smurt en masse på min ryg, og så fik jeg sat plaster på, og der slog jeg ikke ud af noget, går ud fra de også testede for parfume og sæbe der

Anmeld

16. marts 2010

mrsMary

Prøv evt. hårklinikken.

http://www.haarklinikken.de/dk/forsiden.html

Anmeld

16. marts 2010

Trolde_mor

Hm, ja det kan egentlig godt være.. Kunne være jeg skulle kontakte hudklinikken, går der i forevejen pga. uforklarligt udslæt på mine arme som også klør.. Men fik lavet sådan en test sidste år, hvor der blev smurt en masse på min ryg, og så fik jeg sat plaster på, og der slog jeg ikke ud af noget, går ud fra de også testede for parfume og sæbe der

Havde en kollega der ikke kunne tåle sæbe overhovedet, så hun måtte vaske håret foroverbøjet og så hurtigt så muligt, uden noget kom på hendes krop, fordi det gav udslæt - sådan har det været de sidste 30 år - og hun går nu snart på persion.

Men ja, syntes da du skal prøve at få det undersøgt, lyder bestemt ikke spor rart, og det kan jo være årsag til dine udslæt og kløen?

Anmeld

16. marts 2010

Anonym trådstarter

Senia skriver:

Havde en kollega der ikke kunne tåle sæbe overhovedet, så hun måtte vaske håret foroverbøjet og så hurtigt så muligt, uden noget kom på hendes krop, fordi det gav udslæt - sådan har det været de sidste 30 år - og hun går nu snart på persion.

Men ja, syntes da du skal prøve at få det undersøgt, lyder bestemt ikke spor rart, og det kan jo være årsag til dine udslæt og kløen?

Ja, jeg skal til lægen i morgen, så må han lige give mig en henvisning med til hudklinikken - Tak for svar

Anmeld

16. marts 2010

Anonym trådstarter

mrsMary skriver:

Prøv evt. hårklinikken.

http://www.haarklinikken.de/dk/forsiden.html

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.