Uhh, har gået og tænkt lidt over denne, og synes godt nok de har givet mig meget, der har været med til at forme mig som person og som jeg er taknemmelig for.
Det allerstørste er mine fire søskende og prioriteringen af et stærkt familiesammenhold. Fælles sommerferier som barn, og at min mor var meget hjemme og sammen med os. At de prioriterede at give os et nært forhold til vores bedsteforældre, ved at besøge dem mange gange om året selvom de boede i den anden ende af landet. Besøg hjemmefra nu hvor vi selv er flyttet endnu længere væk, og der er en dyr flybillet mellem mig og mine forældre.
Jeg er også supertaknemmelig for at de valgte at betale for fritidsaktiviteter, der var med til at forme mine interesser og give udfordringer på en anden måde end i skolen, og for to år på privatskole i 8. og 9. klasse, hvor jeg virkelig trængte til luftforandring.
Mine forældres økonomi har aldrig været til den helt store økonomiske støtte efter jeg blev voksen, men breve fra min mor med 100 eller 200 kr i til at købe noget hyggeligt til mig selv, var en gave de første år jeg studerede og havde ekstremt stram økonomi.
Maria
Anmeld