Var det befrugtningen jeg mærkede??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2010

ønskebørn74

Held og Lykke!!!  Det lyder som ÆL... Sådan er de ved mig!!!

Knus og Kram Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

mortilfreja

ønskebarn74 skriver:

Held og Lykke!!!  Det lyder som ÆL... Sådan er de ved mig!!!

Knus og Kram Lene

Tak skal du have

Anmeld

17. marts 2010

missKat

mortilfreja skriver:

Ja jeg har oz haft problemer med at bruge ÆL test.. Men denne gang var den super positiv..

Ih hvor bliver det spændende når jeres lille ny kommer.. Er så svært at vente det sidste stykke tid ik..

Held og lykke med den forestående fødsel..

Kram

Det er for vildt med den ventetid 

Vi er ved at bygge hus, så vi vil gerne lige vente 14 dage med at få baby ud, for vi bor stadig i et værelse i kælderen.
Vi begynder forhåbentlig at flytte vores ting i stueetagen i løbet af weekenden!! Så der er lys forude..

Jeg håber på en positiv opdatering fra dig snart  

Anmeld

17. marts 2010

mortilfreja

missKat skriver:

Det er for vildt med den ventetid 

Vi er ved at bygge hus, så vi vil gerne lige vente 14 dage med at få baby ud, for vi bor stadig i et værelse i kælderen.
Vi begynder forhåbentlig at flytte vores ting i stueetagen i løbet af weekenden!! Så der er lys forude..

Jeg håber på en positiv opdatering fra dig snart  

Så må vi håbe det bliver inde i varmen lidt endnu..

Uh jeg har de vildeste humørsvingninger..  Min mand er ved at blive skør.. Han har lige spurgt mig om jeg er gravid siden mit humør vekslede så meget.. Hehe

Anmeld

17. marts 2010

vil-være-gravid

Jeg havde ægløsning d. 10. marts. Min kæreste og jeg havde så sex lige efter jeg testede d. 10. marts og så dagen efter d. 11. marts.

Natten mellem d. 10. marts og d. 11. marts vågnede jeg med et brag og noget sagde mig "du er gravid". Det var ret skræmmende. Havde også de smerter, du beskriver.

Kan ALTID mærke min ægløsning men de smerter jeg mærkede den nat, var ikke sådanne smerter.

Der var så een på mit job i dag, der spurgte, om jeg er gravid??!! Hun kunne se det i mine øjne...

MEN MEN MEN det er jo kun 1 uge siden vi havde sex hvor jeg havde ægløsning, så kan ikke teste endnu, men krydser fingre for den er positiv.

Min mor blev gravid med mig præcist een måned efter hun var stoppet med p-piller.. hmm nogle er heldige

Anmeld

17. marts 2010

mortilfreja

vil-være-gravid skriver:

Jeg havde ægløsning d. 10. marts. Min kæreste og jeg havde så sex lige efter jeg testede d. 10. marts og så dagen efter d. 11. marts.

Natten mellem d. 10. marts og d. 11. marts vågnede jeg med et brag og noget sagde mig "du er gravid". Det var ret skræmmende. Havde også de smerter, du beskriver.

Kan ALTID mærke min ægløsning men de smerter jeg mærkede den nat, var ikke sådanne smerter.

Der var så een på mit job i dag, der spurgte, om jeg er gravid??!! Hun kunne se det i mine øjne...

MEN MEN MEN det er jo kun 1 uge siden vi havde sex hvor jeg havde ægløsning, så kan ikke teste endnu, men krydser fingre for den er positiv.

Min mor blev gravid med mig præcist een måned efter hun var stoppet med p-piller.. hmm nogle er heldige

Uuuuh det er så spændende..

Der var oz noget der sagde mig at der var noget i gære for har aldrig haft de smerter før.. Sådan lidt krampe agtigt..

Hvornår skal du teste??

Krydser alt der kan krydses

Anmeld

17. marts 2010

vil-være-gravid

Nu skriver vi begge lidt på tværs af hinandens tråde :-)

Jeg BURDE teste først d. 24. marts. For så er det ca. 14 dage siden jeg havde ægløsning.

I dag er det præcist 1 uge siden og graviditetstesten er negativ... Men der kan jo  sagtens gå længere tid før det kan ses.

Skulle have haft menstruation d. 13. marts (skrev jeg vidst også tidligere), men havde ægløsning d. 10. marts så jeg tror ikke, at jeg skal have menstruation endnu, så det kan jo også være derfor den ikker er kommet. Men den plejer nu at være ret punktlig. Men det er heller ikke så længe siden , jeg stoppede med p-piller.

Så alle disse ting taget i betragtning, tror jeg desværre ikke, JEG er gravid, men håber selvf. , at du er :-)

Anmeld

17. marts 2010

mortilfreja

vil-være-gravid skriver:

Nu skriver vi begge lidt på tværs af hinandens tråde :-)

Jeg BURDE teste først d. 24. marts. For så er det ca. 14 dage siden jeg havde ægløsning.

I dag er det præcist 1 uge siden og graviditetstesten er negativ... Men der kan jo  sagtens gå længere tid før det kan ses.

Skulle have haft menstruation d. 13. marts (skrev jeg vidst også tidligere), men havde ægløsning d. 10. marts så jeg tror ikke, at jeg skal have menstruation endnu, så det kan jo også være derfor den ikker er kommet. Men den plejer nu at være ret punktlig. Men det er heller ikke så længe siden , jeg stoppede med p-piller.

Så alle disse ting taget i betragtning, tror jeg desværre ikke, JEG er gravid, men håber selvf. , at du er :-)

krydser for os begge og selvfølgelig for alle andre herinde

Anmeld

17. marts 2010

vil-være-gravid

Jep absolut. Min kæreste ville ellers gerne vente til august med at prøve, så håber den er der nu, for ellers skal jeg vente helt til august

Anmeld

17. marts 2010

missKat

mortilfreja skriver:

Så må vi håbe det bliver inde i varmen lidt endnu..

Uh jeg har de vildeste humørsvingninger..  Min mand er ved at blive skør.. Han har lige spurgt mig om jeg er gravid siden mit humør vekslede så meget.. Hehe

hehe - lad os håbe han får ret 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.