Var det befrugtningen jeg mærkede??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2010

mortilfreja

patella skriver:

Jeg har været gravid 3 gange, hvoraf 3. gang var lykkens gang, og alle 3 gange har jeg haft niv og mini-mens-smerter efter vi havde været sammen ved ÆL-tidspunktet... Så måske måske - 

Åh nu håber jeg endnu mere på at det er lykkedes..

Har virkelig aldrig mærket den fornemmelse før...

Hvornår begyndte du så at mærke til at du var gravid?? Var det inden du testede??

Ja undskyld hvis jeg lyder en anelse desperat.. Hehe

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

missKat

mortilfreja skriver:

Hej

Jeg havde ægløsning i fredags.. Ved jeg for tog en bragende positiv test om morgenen..

Min kæreste og jeg var så sammen og om aftenen fik jeg de vildeste niv og jag i underlivet.. Har jeg aldrig prøvet før i forbindelse med min ægløsning..

Nu tænker jeg så om det rent faktisk er befrugtningen jeg har mærket eller bare en tilfældighed??

Er der andre der har mærket til det og så rent faktisk var blevet gravid??

Kram

Vi havde morgensex midt i juli måned og samme dag, vidste jeg bare at den var der...

spørg mig ikke hvordan og hvorfor  men jeg vidste det..!!!

jeg håber for jer at der er gevinst.
held og lykke  

Anmeld

16. marts 2010

mortilfreja

missKat skriver:

Vi havde morgensex midt i juli måned og samme dag, vidste jeg bare at den var der...

spørg mig ikke hvordan og hvorfor  men jeg vidste det..!!!

jeg håber for jer at der er gevinst.
held og lykke  

Havde du ægløsning den dag eller mærkede du noget som var anderledes??

Kram

Anmeld

16. marts 2010

patella

mortilfreja skriver:

Åh nu håber jeg endnu mere på at det er lykkedes..

Har virkelig aldrig mærket den fornemmelse før...

Hvornår begyndte du så at mærke til at du var gravid?? Var det inden du testede??

Ja undskyld hvis jeg lyder en anelse desperat.. Hehe

Kram

Ja det var faktisk med det samme - at jeg fik de stærke fornemmelser på at jeg var gravid - men testede først da mens var udeblevet nogle dage... og først dér var jeg jo sikker  Men fornemmelserne var der meget tidligt.. 

Anmeld

16. marts 2010

mortilfreja

patella skriver:

Ja det var faktisk med det samme - at jeg fik de stærke fornemmelser på at jeg var gravid - men testede først da mens var udeblevet nogle dage... og først dér var jeg jo sikker  Men fornemmelserne var der meget tidligt.. 

Det er jo skønt

Var det smerter du mærkede eller bare din 6. sans der sagde dig at du var gravid??

Anmeld

16. marts 2010

patella

mortilfreja skriver:

Det er jo skønt

Var det smerter du mærkede eller bare din 6. sans der sagde dig at du var gravid??

Det var ikke min sjette sans... den tror jeg ikke rigtig på  Det var heller ikke decideret smerter, nærmere sådan en værken og små niv. Sådan lidt ala mens, men ikke smerter på den måde. Bare sådan uro, eller hvordan jeg nu skal beskrive det... Og det var noget jeg fysisk kunne mærke... ikke bare noget jeg forestillede mig...

Men jeg vil lige sige, for at du ikke blir for ked af det, at det jo ikke altid er ens. Bare så du ikke blir for skuffet hvis det nu ikke er det samme for dig, selvom jeg da af hjertet håber det for dig!!!!!

Anmeld

16. marts 2010

mortilfreja

patella skriver:

Det var ikke min sjette sans... den tror jeg ikke rigtig på  Det var heller ikke decideret smerter, nærmere sådan en værken og små niv. Sådan lidt ala mens, men ikke smerter på den måde. Bare sådan uro, eller hvordan jeg nu skal beskrive det... Og det var noget jeg fysisk kunne mærke... ikke bare noget jeg forestillede mig...

Men jeg vil lige sige, for at du ikke blir for ked af det, at det jo ikke altid er ens. Bare så du ikke blir for skuffet hvis det nu ikke er det samme for dig, selvom jeg da af hjertet håber det for dig!!!!!

Ved godt det ikke opleves ens hos alle og er snart så vant til at blive skuffet..

Men grunden til at jeg oprettede dette emne var netop fordi jeg mærkede til noget jeg aldrig har mærket til før..

Anmeld

16. marts 2010

patella

mortilfreja skriver:

Ved godt det ikke opleves ens hos alle og er snart så vant til at blive skuffet..

Men grunden til at jeg oprettede dette emne var netop fordi jeg mærkede til noget jeg aldrig har mærket til før..

Anmeld

17. marts 2010

missKat

mortilfreja skriver:

Havde du ægløsning den dag eller mærkede du noget som var anderledes??

Kram

Jeg ved ikke om jeg havde ÆL lige præcis den dag, men jeg blev i hvert tilfælde gravid den dag og det vidste jeg 12 timer efter sex 

Der var lidt kuk i min ÆL, så var holdt op med ÆLtests måneden før, fordi det påvirkede mig så meget.
Hvis jeg bruger beregningerne der findes om ÆL, så blev jeg gravid inden jeg egentlig "burde" have haft ÆL... Jeg blev gravid en onsdag og mener at jeg først ifølge beregninger skulle have ÆL om søndagen.. Giver det mening????

Så jeg har altid haft ÆL lige umiddelbart efter endt mens, men idet alle skemaer siger at det ligger lidt længere henne, har jeg aldrig kunnet finde min ÆL via tests.. For når jeg begyndte at teste, så havde jeg jo haft ÆL   så frustrende!!! Men nu ved jeg det til nr 2 

den lille fis der blev lavet i juli, kommer ud til os om 14 dage, så ihhhhh hvor vi glæder os.

Håber som sagt der er gevinst ved jer!!

Karina

Anmeld

17. marts 2010

mortilfreja

missKat skriver:

Jeg ved ikke om jeg havde ÆL lige præcis den dag, men jeg blev i hvert tilfælde gravid den dag og det vidste jeg 12 timer efter sex 

Der var lidt kuk i min ÆL, så var holdt op med ÆLtests måneden før, fordi det påvirkede mig så meget.
Hvis jeg bruger beregningerne der findes om ÆL, så blev jeg gravid inden jeg egentlig "burde" have haft ÆL... Jeg blev gravid en onsdag og mener at jeg først ifølge beregninger skulle have ÆL om søndagen.. Giver det mening????

Så jeg har altid haft ÆL lige umiddelbart efter endt mens, men idet alle skemaer siger at det ligger lidt længere henne, har jeg aldrig kunnet finde min ÆL via tests.. For når jeg begyndte at teste, så havde jeg jo haft ÆL   så frustrende!!! Men nu ved jeg det til nr 2 

den lille fis der blev lavet i juli, kommer ud til os om 14 dage, så ihhhhh hvor vi glæder os.

Håber som sagt der er gevinst ved jer!!

Karina

Ja jeg har oz haft problemer med at bruge ÆL test.. Men denne gang var den super positiv..

Ih hvor bliver det spændende når jeres lille ny kommer.. Er så svært at vente det sidste stykke tid ik..

Held og lykke med den forestående fødsel..

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.