Var det befrugtningen jeg mærkede??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28.696 visninger
44 svar
0 synes godt om
15. marts 2010

mortilfreja

Hej

Jeg havde ægløsning i fredags.. Ved jeg for tog en bragende positiv test om morgenen..

Min kæreste og jeg var så sammen og om aftenen fik jeg de vildeste niv og jag i underlivet.. Har jeg aldrig prøvet før i forbindelse med min ægløsning..

Nu tænker jeg så om det rent faktisk er befrugtningen jeg har mærket eller bare en tilfældighed??

Er der andre der har mærket til det og så rent faktisk var blevet gravid??

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

mortilfreja

Er der slet ingen?????

Anmeld

15. marts 2010

Chalala85

Jeg har mærket det samme i denne ÆL så jeg er super spændt...

Har heller aldrig prøvet det før hehe

så krydser jeg for os begge

Anmeld

15. marts 2010

Risen

mortilfreja skriver:

Hej

Jeg havde ægløsning i fredags.. Ved jeg for tog en bragende positiv test om morgenen..

Min kæreste og jeg var så sammen og om aftenen fik jeg de vildeste niv og jag i underlivet.. Har jeg aldrig prøvet før i forbindelse med min ægløsning..

Nu tænker jeg så om det rent faktisk er befrugtningen jeg har mærket eller bare en tilfældighed??

Er der andre der har mærket til det og så rent faktisk var blevet gravid??

Kram

Måske ? .. Synes jeg har hørt flere som har fortalt at de kunne mærke det.. Personligt kunne jeg ikke mærke det, meen havde jo heller ikke lige forventet at blive gravid så undrede mig ikke over noget , regnede med at min mens kom..  

Men krydser fingre for dig !

Anmeld

15. marts 2010

Muffinmus

Nej det er det ikke:-)

For det først fik du højst sandsynligt først ÆL sent fredag eller lørdag, da der går nogle timer, ca 24 timer, fra du har en positiv ÆL test til at du rent faktisk FÅR ÆL. Så mit gær er du fik ÆL lørdag.

Derud over så går der 7 dage (ca) før ægget sætter sig fast, HVIS det vel og mærke er befrugtet. Og er i begge sunde og raske er der ca 25% chance hver gang i har sex ved ÆL for at du kan blive gravid:-)

Anmeld

16. marts 2010

mortilfreja

Chalala85 skriver:

Jeg har mærket det samme i denne ÆL så jeg er super spændt...

Har heller aldrig prøvet det før hehe

så krydser jeg for os begge

Uuuuhh det bliver spændende.. hvornår skal du teste??

Anmeld

16. marts 2010

mullesmith2

Det lyder godt nok spændende, jeg tror alle bliver gravide inde for de næste par måneder, det kommer med det dejlige vejr... Jeg har også ægløsning her inden for en 4 dage, er spændt på om jeg kan mærke noget niveri hihi

Anmeld

16. marts 2010

mortilfreja

mullesmith2 skriver:

Det lyder godt nok spændende, jeg tror alle bliver gravide inde for de næste par måneder, det kommer med det dejlige vejr... Jeg har også ægløsning her inden for en 4 dage, er spændt på om jeg kan mærke noget niveri hihi

Ja håber sådan for os alle at det lykkedes snart..

Ja skriv lige herinde hvis du mærker noget til din ægløsning

Kram

Anmeld

16. marts 2010

3drenge

Jeg fik mens. agtige smerter på det tidspunkt, hvor jeg plejede at skulle have mens. men var altså gravid i stedet

Anmeld

16. marts 2010

mortilfreja

3drenge skriver:

Jeg fik mens. agtige smerter på det tidspunkt, hvor jeg plejede at skulle have mens. men var altså gravid i stedet

Ja jeg fik så de smerter ca 12 timer efter jeg testede positivt med ÆL test.. Meget mærkeligt.. Det hele krampede sig sammen

Håber den er der..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.