Update på igangsættelses samtale

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2010

Bavianis

Tullebobs skriver:

fra mig. Det er rigtig ubehageligt at være i uvished om sit barns tilstand, men jeg synes, at du skal sætte din lid til at lægerne har vurderet, at han vil have bedst af at bliver derinde lidt endnu, og dermed må de jo mene, at han har voksepotentiale i maven. Men under alleomstændigheder er det ikke rart at føle sig forvirret og uden svar på de spørgsmål man måtte have - er der måske mulighed for at du kan ringe derind imorgen, og sige at du egentlig har nogle opklarende spørgsmål, så du kan få lidt mere ro på i de næste 14 dage?

Tanker fra Trine

Rigtig god ide!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

LouiseNielsen

lisbethita skriver:

Hejsa :-) Hvordan kan det være, at du skal til en igangsættelsessamtale og så får en tid til scanning om 2 uger??? Hvor langt er du da? Troede kun det var i uge 41 man kom det, nemlig.... Hmmm 

Men synes da GODT NOK du har fået en mærkelig behandling. Hvordan kan man lige tage hjem på den måde med alle de spørgsmål man måtte have? Jeg ville nok tage fat i dem eller jordemoderen.... 

Håber ikke I skal gå og vente 2 uger sådan!! Rigtigt mange gange held og lykke med det hele 

Kærligst Lisbeth

Grunden til igangsættelssamtalen er at jeg døjer med meget stærke smerter i mit bækken under graviditeten pga et færdselsuheld jeg for 5 år siden var med i, hvor jeg smadrede mit bækken.... Og for at aflaste mig og min krop bedst mulig og gøre noget for at jeg ikke kommer til at døje med smerter kronisk bagefter mere end jeg gør i forvejen, så skulle jeg sættes i gang før tid.....

Dog ikke nu når den lille fyr ikke er vokset som han skal, for så har han jo bedst af at blive derinde mener lægen... Og det er jo også helt rigtig. MEN jeg kan bare ikke forstå der ikke bliver undersøgt hvorfor han pludselig kun har taget 320 G på, på 7 uger... For måske der er noget galt og han derfor ville have beder af at komme ud og få noget hjælp til at tage på....

Har fået en tid ved min egen JM i morgen, så kan jeg stille hende div spørgsmål, og hun kan måske give os noget ro....

Anmeld

16. marts 2010

lisbethita

LouiseLarsen skriver:

Grunden til igangsættelssamtalen er at jeg døjer med meget stærke smerter i mit bækken under graviditeten pga et færdselsuheld jeg for 5 år siden var med i, hvor jeg smadrede mit bækken.... Og for at aflaste mig og min krop bedst mulig og gøre noget for at jeg ikke kommer til at døje med smerter kronisk bagefter mere end jeg gør i forvejen, så skulle jeg sættes i gang før tid.....

Dog ikke nu når den lille fyr ikke er vokset som han skal, for så har han jo bedst af at blive derinde mener lægen... Og det er jo også helt rigtig. MEN jeg kan bare ikke forstå der ikke bliver undersøgt hvorfor han pludselig kun har taget 320 G på, på 7 uger... For måske der er noget galt og han derfor ville have beder af at komme ud og få noget hjælp til at tage på....

Har fået en tid ved min egen JM i morgen, så kan jeg stille hende div spørgsmål, og hun kan måske give os noget ro....

Hej Louise,

Det kan jeg godt forstå, at du ikke kan forstå.... men du skrev ikke lige hvor langt henne du var. Hvis du har termin inden for 1 måned, så er det jo nok ikke så meget han har vokset. (det gætter jeg på du er) Min baby vokser ret godt til lige nu...men det har også varieret meget! 

Rigtigt godt at du skal tale med din egen JM i dag. Det kan give lidt ro på og ellers begynder de at scanne dig regelmæssigt, så de kan følge udviklingen. Men heldigvis er han så stor, at han skal nok klare den. En af dem i min jordemodergruppe fødte en på 2800g 16 feb og han er nu 3400g. Det går godt, selvom han var lille, da han blev født... så selvom din også er, så skal det jo nok gå :-)

Held og lykke hos JM i dag!!! Ønsker det bedste for dig! 

KH Lisbeth

Anmeld

16. marts 2010

LouiseNielsen

lisbethita skriver:

Hej Louise,

Det kan jeg godt forstå, at du ikke kan forstå.... men du skrev ikke lige hvor langt henne du var. Hvis du har termin inden for 1 måned, så er det jo nok ikke så meget han har vokset. (det gætter jeg på du er) Min baby vokser ret godt til lige nu...men det har også varieret meget! 

Rigtigt godt at du skal tale med din egen JM i dag. Det kan give lidt ro på og ellers begynder de at scanne dig regelmæssigt, så de kan følge udviklingen. Men heldigvis er han så stor, at han skal nok klare den. En af dem i min jordemodergruppe fødte en på 2800g 16 feb og han er nu 3400g. Det går godt, selvom han var lille, da han blev født... så selvom din også er, så skal det jo nok gå :-)

Held og lykke hos JM i dag!!! Ønsker det bedste for dig! 

KH Lisbeth

Jeg er 36+3 uger henne idag....

Er først imorgen jeg skal til Jm, men tak for dit held og lykke....

Anmeld

17. marts 2010

lisbethita

LouiseLarsen skriver:

Jeg er 36+3 uger henne idag....

Er først imorgen jeg skal til Jm, men tak for dit held og lykke....

OK :-) skriv lige herinde, hvordan det er gået!!! Ok...men du er heldigvis ret langt i graviditeten så :-) DEJLIGT!! 

Glæder mig til at høre mere...

Anmeld

17. marts 2010

LouiseNielsen

lisbethita skriver:

OK :-) skriv lige herinde, hvordan det er gået!!! Ok...men du er heldigvis ret langt i graviditeten så :-) DEJLIGT!! 

Glæder mig til at høre mere...

Hejsa

Lige en update...

Gik rigtig godt hos Jm idag... Hun fik beroliget os. Hun bekræftede at ja han ligger i den lille ende, men at det ikke er noget vi skal være nervøse for... Så længe der er fostervand nok, så virker moderkagen som den skal og jeg mærker liv. Men skal følges nøje til jeg har født for at være sikker på han ikke går helt i stå. Er ikke sikkert han vokser ret meget mere, men det er så helt iorden bare han gør lidt sagde hun....

Anmeld

17. marts 2010

lisbethita

LouiseLarsen skriver:

Hejsa

Lige en update...

Gik rigtig godt hos Jm idag... Hun fik beroliget os. Hun bekræftede at ja han ligger i den lille ende, men at det ikke er noget vi skal være nervøse for... Så længe der er fostervand nok, så virker moderkagen som den skal og jeg mærker liv. Men skal følges nøje til jeg har født for at være sikker på han ikke går helt i stå. Er ikke sikkert han vokser ret meget mere, men det er så helt iorden bare han gør lidt sagde hun....

Ahh...hvor er det godt at høre!!!!! Det er ligesom hende fra min graviditetsgruppe... og det er gået RIGTIGT godt bagefter, som sagt ;-)

Det var rigtigt gode nyheder! Tak fordi du skrev ;-) 

God fødsel, når du kommer dertil 

Kh Lisbeth

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.