Update på igangsættelses samtale

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2010

LouiseNielsen

Tak til jer som kommer med betryggende ord, det er dejligt... Dog bare svært at huske på når man står her og ikke ved mere end vi gør....

Håber han om 14 dage viser hans forældre at han har "spist" godt og vokset godt.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

Dictes mor

LouiseLarsen skriver:

Til 3d scanning fik vi jo også afvide at han var en go basse, så det der er galt er at hun pludselig er holdt op med at vokse, og nu ligger inder normalen.....

det er altså underligt. Jeg kan godt forstå, at du er nervøs og bekymret, man kan da ikke lade være med at spekulere over det, især når man ikke rigtig kan få svar på noget.

Anmeld

15. marts 2010

Lady Marion <3

LouiseLarsen skriver:

Han lavede mange og forskellige målinger, netop fordi han ikke selv kunne forstå at han ikke var blevet meget større end sidste gang.... Så han sagde han var rimelig sikker i sin sag! Og at grunden til at de ik ville sætte mig i gang var at det jo ikke være synd at ta sådan en lille baby ud nu, Hmmm... jeg tænker jo også, jamen hvis han er så lille og de mener han ikke får næring nok, jamen så syntes jeg jo netop han skal ud og have noget hjælp til at vokse lidt...

Jamen alle de vækst scanninger der blev fortaget på mig var også ret grundige , jeg har en stofskifte sygdom der gør at baby måske ikke kan tage på , Der blev målt og målt hver gang   Og det passede alligevel slet ikke   Men ja , underligt hvis de ikke mener at han tager på og han så stadig skal blive derinde   Så kan han begynde at tabe sig

Anmeld

15. marts 2010

Lone Jakobsen

LouiseLarsen skriver:

Jeg er idag 36+2 uger henne... Havde vi bare kunne få en udmelding om hvorfor han pludselig ikke vokser, eller at de i det mindste ville undersøge hvorfor....

ja det lyder da noget mærkeligt.

Anmeld

15. marts 2010

Corn

Eihhh. hvor træls en besked, især når I står tilbage uden noget brugbart...

Kan du ikke kontakte fx fg og fortælle lidt, så kan de måske hjælpe dig med noget viden...

Eller bare et eller andet der kan lægge lidt ro på dig.

Majken 24+

Anmeld

15. marts 2010

Lone Jakobsen

hov...lige en lille opmuntring...hvis du stadig har lyst....så er der fortsat mødregruppe møde den 20

Anmeld

15. marts 2010

missKat

Hej Louise,

Det var da ikke lige den besked jeg loggede på for at læse.....!! 

Er da ked af at høre at de ikke gav yderligere grund, så du/I i det mindste kunne forholde jer til det...
Håber han tager et ryk nu her og er stor og stærk om 14 dage  

tænker på dig
Karina 

Anmeld

15. marts 2010

lisbethita

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Piger!

Ja var jo idag til samtale om igangsættelse. Havde lagt vågen det meste af natten, og da vi skulle afsted i morges havde jeg det som om jeg skulle op til eksamen, vild nervøs.....

Nå men jeg blev scannet for at tjekke hvordan den lille fyr har det, og det gjorde udslaget for lægens beslutning....

Har hele tiden fået afvide til diverse scanninger at han var en rigtig god stor dreng, men det er nu heeelt over i den anden grøft... Vores lille mand vokser ikke længere som han skal, faktisk vejer han kun 2400G nu, og dvs at han kun har taget 320 G på, på 7 uger.... Fik intet afvide om hvorfor og blev ik engang tjekket ydeligere, nej fik bare ny tid til scanning til om 14 dage, som så skal vise hvor meget han har taget på til den tid....

Nu sidder vi her som forældre, og er selvfølgelig lidt overrasket over at vores lille baby pludselig ikke vokser som han skal, og håber det ændre sig og han tager godt fat de næste par uger...

Nu må jeg leve med smerterne i mit bækken, og det vil jeg jo selvfølgelig gerne gøre for at min lille dreng kan blive inde i maven og vokse sig lidt større inden han skal ud til os...

Hejsa :-) Hvordan kan det være, at du skal til en igangsættelsessamtale og så får en tid til scanning om 2 uger??? Hvor langt er du da? Troede kun det var i uge 41 man kom det, nemlig.... Hmmm 

Men synes da GODT NOK du har fået en mærkelig behandling. Hvordan kan man lige tage hjem på den måde med alle de spørgsmål man måtte have? Jeg ville nok tage fat i dem eller jordemoderen.... 

Håber ikke I skal gå og vente 2 uger sådan!! Rigtigt mange gange held og lykke med det hele 

Kærligst Lisbeth

Anmeld

15. marts 2010

Bavianis

Hej Louise

Hvor er det bare træls! Kunne de se om han ellers havde det godt derinde? Vil de måske sætte dig igang om 14 dage så eller hvad?

Jeg synes du skal lytte til hvad Muffi har oplevet mht vægt - jeg har ihvertfald også ofte hørt, at de vejer noget mere når de først kommer ud.

Ihh, hvor er det belastende med den manglende viden, altså!

Kærligst Susanne.

Anmeld

15. marts 2010

Tullebobs

fra mig. Det er rigtig ubehageligt at være i uvished om sit barns tilstand, men jeg synes, at du skal sætte din lid til at lægerne har vurderet, at han vil have bedst af at bliver derinde lidt endnu, og dermed må de jo mene, at han har voksepotentiale i maven. Men under alleomstændigheder er det ikke rart at føle sig forvirret og uden svar på de spørgsmål man måtte have - er der måske mulighed for at du kan ringe derind imorgen, og sige at du egentlig har nogle opklarende spørgsmål, så du kan få lidt mere ro på i de næste 14 dage?

Tanker fra Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.