Update på igangsættelses samtale

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.360 visninger
26 svar
0 synes godt om
15. marts 2010

LouiseNielsen

Hejsa Piger!

Ja var jo idag til samtale om igangsættelse. Havde lagt vågen det meste af natten, og da vi skulle afsted i morges havde jeg det som om jeg skulle op til eksamen, vild nervøs.....

Nå men jeg blev scannet for at tjekke hvordan den lille fyr har det, og det gjorde udslaget for lægens beslutning....

Har hele tiden fået afvide til diverse scanninger at han var en rigtig god stor dreng, men det er nu heeelt over i den anden grøft... Vores lille mand vokser ikke længere som han skal, faktisk vejer han kun 2400G nu, og dvs at han kun har taget 320 G på, på 7 uger.... Fik intet afvide om hvorfor og blev ik engang tjekket ydeligere, nej fik bare ny tid til scanning til om 14 dage, som så skal vise hvor meget han har taget på til den tid....

Nu sidder vi her som forældre, og er selvfølgelig lidt overrasket over at vores lille baby pludselig ikke vokser som han skal, og håber det ændre sig og han tager godt fat de næste par uger...

Nu må jeg leve med smerterne i mit bækken, og det vil jeg jo selvfølgelig gerne gøre for at min lille dreng kan blive inde i maven og vokse sig lidt større inden han skal ud til os...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

smokin

Synes det der sygehusvæsen er og bliver mærkeligt.

En stor krammer!

Anmeld

15. marts 2010

LotteGabriella

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Piger!

Ja var jo idag til samtale om igangsættelse. Havde lagt vågen det meste af natten, og da vi skulle afsted i morges havde jeg det som om jeg skulle op til eksamen, vild nervøs.....

Nå men jeg blev scannet for at tjekke hvordan den lille fyr har det, og det gjorde udslaget for lægens beslutning....

Har hele tiden fået afvide til diverse scanninger at han var en rigtig god stor dreng, men det er nu heeelt over i den anden grøft... Vores lille mand vokser ikke længere som han skal, faktisk vejer han kun 2400G nu, og dvs at han kun har taget 320 G på, på 7 uger.... Fik intet afvide om hvorfor og blev ik engang tjekket ydeligere, nej fik bare ny tid til scanning til om 14 dage, som så skal vise hvor meget han har taget på til den tid....

Nu sidder vi her som forældre, og er selvfølgelig lidt overrasket over at vores lille baby pludselig ikke vokser som han skal, og håber det ændre sig og han tager godt fat de næste par uger...

Nu må jeg leve med smerterne i mit bækken, og det vil jeg jo selvfølgelig gerne gøre for at min lille dreng kan blive inde i maven og vokse sig lidt større inden han skal ud til os...

øv en træls udmelding når de ikke engang gør noget yderligere for at finde ud af hvorfor

Jeg krydser fingre for at han vokser afsted derud af, pøj pøj

Anmeld

15. marts 2010

Ni-ko-li-ne

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Piger!

hej ven

det var da en træls besked..... Og træls der ikke var mere forklaring bag... men det kan måske også være svart at forklare, der kan være mange grunde jo og det kan også lige så godt være at han bare er sund og rask:0) og får lige det han skal... der er også en fejl margin på de scanninger, omkring 500gram! og det er jo altså en del i den str...

stort knus til dig, og så skal du lægge alle de bekymrende tanker på hylden!

Anmeld

15. marts 2010

Lone Jakobsen

hold da op det var noget af en besked at få. hvor langt er det du er henne?

Anmeld

15. marts 2010

Lady Marion <3

Du kan ikke regne med de vækst scanninger når du er så langt henne   Jeg blev scannet kort tid inden jeg fødte mener han blev sat til 3400 g og ville kunne nå op på 3600 g til termin. Han vejede 4350 g . Når man er så langt henne fylder barnet mere og der er mindre vand derfor det er så svært at scanne korrekt . Hvis de mente det var meget alvorligt med at han ikke tog på så skulle fødslen jo også netop sættes i gang nu .. Så tag det roligt

Anmeld

15. marts 2010

LouiseNielsen

nutche skriver:

hold da op det var noget af en besked at få. hvor langt er det du er henne?

Jeg er idag 36+2 uger henne... Havde vi bare kunne få en udmelding om hvorfor han pludselig ikke vokser, eller at de i det mindste ville undersøge hvorfor....

Anmeld

15. marts 2010

Dictes mor

Åh nej, sikke dog en besked at få. Og hvor underligt, at de hele tiden har troet, at han var stor. Ih altså.

Du må tage den helt med ro de næste par uger og spise sundt og godt, så han kan tage på den lille.

Stort knus fra Camilla

Anmeld

15. marts 2010

LouiseNielsen

Muffi . skriver:

Du kan ikke regne med de vækst scanninger når du er så langt henne   Jeg blev scannet kort tid inden jeg fødte mener han blev sat til 3400 g og ville kunne nå op på 3600 g til termin. Han vejede 4350 g . Når man er så langt henne fylder barnet mere og der er mindre vand derfor det er så svært at scanne korrekt . Hvis de mente det var meget alvorligt med at han ikke tog på så skulle fødslen jo også netop sættes i gang nu .. Så tag det roligt

Han lavede mange og forskellige målinger, netop fordi han ikke selv kunne forstå at han ikke var blevet meget større end sidste gang.... Så han sagde han var rimelig sikker i sin sag! Og at grunden til at de ik ville sætte mig i gang var at det jo ikke være synd at ta sådan en lille baby ud nu, Hmmm... jeg tænker jo også, jamen hvis han er så lille og de mener han ikke får næring nok, jamen så syntes jeg jo netop han skal ud og have noget hjælp til at vokse lidt...

Anmeld

15. marts 2010

LouiseNielsen

Majastina skriver:

Åh nej, sikke dog en besked at få. Og hvor underligt, at de hele tiden har troet, at han var stor. Ih altså.

Du må tage den helt med ro de næste par uger og spise sundt og godt, så han kan tage på den lille.

Stort knus fra Camilla

Til 3d scanning fik vi jo også afvide at han var en go basse, så det der er galt er at hun pludselig er holdt op med at vokse, og nu ligger inder normalen.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.