Hejsa Piger!
Ja var jo idag til samtale om igangsættelse. Havde lagt vågen det meste af natten, og da vi skulle afsted i morges havde jeg det som om jeg skulle op til eksamen, vild nervøs.....
Nå men jeg blev scannet for at tjekke hvordan den lille fyr har det, og det gjorde udslaget for lægens beslutning....
Har hele tiden fået afvide til diverse scanninger at han var en rigtig god stor dreng, men det er nu heeelt over i den anden grøft... Vores lille mand vokser ikke længere som han skal, faktisk vejer han kun 2400G nu, og dvs at han kun har taget 320 G på, på 7 uger.... Fik intet afvide om hvorfor og blev ik engang tjekket ydeligere, nej fik bare ny tid til scanning til om 14 dage, som så skal vise hvor meget han har taget på til den tid....
Nu sidder vi her som forældre, og er selvfølgelig lidt overrasket over at vores lille baby pludselig ikke vokser som han skal, og håber det ændre sig og han tager godt fat de næste par uger...
Nu må jeg leve med smerterne i mit bækken, og det vil jeg jo selvfølgelig gerne gøre for at min lille dreng kan blive inde i maven og vokse sig lidt større inden han skal ud til os...
Anmeld