Er det ok at date. kæreste, flirte....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.265 visninger
31 svar
0 synes godt om
15. marts 2010

Honningblomst

men ens venindes x-mand?

Hvad mener I...?

Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

Risen

Eva skriver:

men ens venindes x-mand?

Hvad mener I...?

Knus Eva..

NEJ ! ikke hvis det er en god venindes x-mand ! Det er bare en regel som ikke en gang bør nævnes, den skal bare ligge i luften helt naturligt.. 

Anmeld

15. marts 2010

betski

Eva skriver:

men ens venindes x-mand?

Hvad mener I...?

Knus Eva..

Nej det synes jeg ikke. Kunne i hvert fald aldrig selv finde på det og ville ikke bryde mig om, hvis mine veninder datede min ex. Nu jeg tænker over det, så kan jeg ikke rigtig sige, hvorfor jeg har det sådan, andet end bare tanke føles forkert.

Anmeld

15. marts 2010

4xGreve

Eva skriver:

men ens venindes x-mand?

Hvad mener I...?

Knus Eva..

Nej det syntes jeg ikke det er - venindernes x-kærester eller søskende er hvad jeg vil kalde forbudt område da det kan skabe utrolig meget splid..

Men hvis det var den helt store forgabelse vil jeg nok tag en snak med veninden og fortælle mine følelser men stadige have mit på det rene og intet have gjordt!!

Anmeld

15. marts 2010

Honningblomst

Risen skriver:

NEJ ! ikke hvis det er en god venindes x-mand ! Det er bare en regel som ikke en gang bør nævnes, den skal bare ligge i luften helt naturligt.. 

Hvad er en god veninde så....jeg synes det er svært, men vil jo ikke opføre mig urimeligt....

Anmeld

15. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Eva skriver:

men ens venindes x-mand?

Hvad mener I...?

Knus Eva..

som hovedregel ville jeg sige: "nej"

men hvis veninden har ytret det er ok, så er det en anden sag...

Anmeld

15. marts 2010

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

NEJ! Absolut ikke...

Anmeld

15. marts 2010

Honningblomst

ka-ri-na skriver:

som hovedregel ville jeg sige: "nej"

men hvis veninden har ytret det er ok, så er det en anden sag...

Og hvis hun ikke har....?Hmm, det er så nok noget jeg bliver nød til at tage fat i, men ville nødig blive uvenner med veninde og slet ikke opføre mig latterligt selv....altså, det er jo for pokker en x...svært..

Anmeld

15. marts 2010

Dictes mor

Det kommer an på, hvordan veninden har det med manden. Jeg ville sige, at det er okay, hvis hun er okay med det. Hvis nu hun har fået knust sit hjerte og stadig er ked af det, så er den lidt sværere.

Anmeld

15. marts 2010

Risen

Eva skriver:

Hvad er en god veninde så....jeg synes det er svært, men vil jo ikke opføre mig urimeligt....

Ja det kan jo selvfølgelig diskuteres godt og grundigt. Men en god veninde for mig er vel en man holder af , har set flere gange privat og har haft en bedre forhold til end manden Hvis man kan sige det sådan..  

Hvis man tilfældigvis skulle blive forelsket i x-manden hos en bekendt så er det en anden snak.. Men tror aldrig det vil ende særligt godt med en god venindes x-mand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.