Glukosebelastning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2010

LotteGabriella

dorthemus skriver:

Jeg fik svar med det samme..det gør de på Riget

det gør man også på hvidovre, men ikke på Thisted - det må sgu være fordi at det er i jylland

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2010

dorthemus

LotteGabriella skriver:

det gør man også på hvidovre, men ikke på Thisted - det må sgu være fordi at det er i jylland

hihi

Anmeld

14. marts 2010

Tullebobs

LotteGabriella skriver:

Ja det er også min teori - vi er ikke så hurtige

Anmeld

14. marts 2010

missKat

jeg fik svar med det samme og det var på Skejby 

Anmeld

14. marts 2010

LotteGabriella

Tullebobs skriver:

Ja det er også min teori - vi er ikke så hurtige

hahaha nej det fandt jeg ud af, da jeg fik at vide at jeg skulle gå hjem og afvente svar...jeg må seriøst ha' set meget underlig ud i ansigtet og de må ha' tænkt 'dumme københavner'

Anmeld

14. marts 2010

NoName

missKat skriver:

Hejsa,

du skal ikke være nervøs - så slemt er det ikke 

det smager som ufortyndet saftevand og har ca samme konsistens
(kan du huske der engang fandtes en saftevand i sådan en rund metal flaske med en masse bær på - mener den hed noget fransk - det minder lidt om det ufortyndet)

jeg har fået  3 sukkerbelastninger gennem min graviditet da jeg er med i et projekt. Det var værst i uge 13 for der havde jeg stadig kvalme og opkast og som Dorthe skriver, så skal du komme igen hvis du kaster op - så hold det endelig indenbords  

det er en god ide at tage enten en bog eller bærbar computer med, for du skal sidde stille i 2 timer.

held og lykke med det 

/Karina

Mange tak... Må man godt have computer med??? Fedt

Anmeld

14. marts 2010

missKat

noname skriver:

Mange tak... Må man godt have computer med??? Fedt

på Skejby måtte vi, så mon ikke du må 

tror bare ikke du skal sidde og spille krigsspil med lyd på 

vi sad sådan lidt afsides, for ikke at optage plads på svangeramb´s venterum med alle dem der skulle til scanning.. Og det var faktisk meget rart!!

skal du til egen læge eller hospital??

Anmeld

14. marts 2010

NoName

missKat skriver:

på Skejby måtte vi, så mon ikke du må 

tror bare ikke du skal sidde og spille krigsspil med lyd på 

vi sad sådan lidt afsides, for ikke at optage plads på svangeramb´s venterum med alle dem der skulle til scanning.. Og det var faktisk meget rart!!

skal du til egen læge eller hospital??

Skal på Hospital (Kolding)

Er heller ikke så meget til Krigsspil, men kan da nok få tiden til at gå med et spil kabale eller noget... 2,5 time er dælme lang tid.

Anmeld

14. marts 2010

missKat

noname skriver:

Skal på Hospital (Kolding)

Er heller ikke så meget til Krigsspil, men kan da nok få tiden til at gå med et spil kabale eller noget... 2,5 time er dælme lang tid.

tag den da med  i værste tilfælde kan du jo bare få et nej.. Men det er laaang tid  

Anmeld

14. marts 2010

nuggie

jeg synes at det var meget svært at få ned, jeg fik lavet en test meget tidligt i 8 uge, tror jeg det var. jeg synes at det var svært at siddde stille i så lang tid, og jeg var vildt sulten da jeg så kom til en kontrol på nykøbning sygehus, sagde de at en så tidlig test kunne de ikke bruge til noget, så jeg skal på den igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.