Hvor lang tid sover jeres børn om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2010

Cris

Limya skriver:

pyha jeg håber ikke at han fortsætter med at vågne hver 3.time til han bliver 18 måneder. så bliver jeg jo tosset af at vågne hver.3time arghhhhhh..

Ja, jeg var tosset første gang, for det var hver 2. time!

Men nu tænker jeg ikke på det. Der er noget der har ændret sig i mig og jeg tænker ikke på alt det der at jeg skal sove og hvornår skal han sove. Derfor bliver jeg ikke tosset. Nu tager jeg bare en dag af gangen og mentalt er jeg mere frisk en dengang med første barn.

Men de ændrer sig hele tiden (de fleste) og rytme er meget op og ned, så du skal nok sove lidt længere om ikke så lang tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

Limya skriver:

har hans søvnrytme set sådan ud hele tiden eller

ja. han elsker at sove. Hende sygeplejsken på barsels afd sagde at den rytme skulle han nok få ændret. Men har også fra spæd haft samme rytme og rutine når det gælder sengetid og måden.

Altså han kan godt vågne 0-2 gange på en nat og har tabt sutten. Og ved sygdom kan han godt vågne oftere, men han kommer aldrig op. Han har også kun været forkølet 4 gange i hans liv og aner ikke hvad lunge-øre- eller halsbetændelse, influenza mm er. Og gider slet ikke sove i vores seng.

Han har nu 12 tænder, og han har intet sagt til nogen af dem. så vi skal selv holde øje med om der kommer nye.

Anmeld

13. marts 2010

Unalisa

Frederic's moar skriver:

ja. han elsker at sove. Hende sygeplejsken på barsels afd sagde at den rytme skulle han nok få ændret. Men har også fra spæd haft samme rytme og rutine når det gælder sengetid og måden.

Altså han kan godt vågne 0-2 gange på en nat og har tabt sutten. Og ved sygdom kan han godt vågne oftere, men han kommer aldrig op. Han har også kun været forkølet 4 gange i hans liv og aner ikke hvad lunge-øre- eller halsbetændelse, influenza mm er. Og gider slet ikke sove i vores seng.

Han har nu 12 tænder, og han har intet sagt til nogen af dem. så vi skal selv holde øje med om der kommer nye.

Du er godt nok  heldig. håber jeg en dag kan sige, yey min søn sove igennem hehe...

Anmeld

13. marts 2010

Cris skriver:

Hold det op! Sådan en rytme ville jeg ønske mig! Jeg kunne sagtens sove i 10 timer! Før børn har jeg gjord det hver gang jeg kunne. Det var irriterende, da jeg kun kunne få 8 timer!   Min mor sagde, at jeg først sov igennem da jeg var godt over 3 år og siden den, har jeg bare sovet som en sten...

Men hvis han ikke fejler noget, så er der ikke noget problem!!!! Du kender ham og hvis han altid har gjord det, så skulle det være ok? Noget andet ville det være, at han var kronisk træt og at han måske var lidt sløv eller så noget.

Nyd det!!!!!

Vi nyder det skam...

Han har aldrig og viser stadig ikke tegn på sult. Så vi har aldrig prøvet at jeg var for langsom med at finde brystet frem, eller at han skreg af sult. Så hvert et måltid er en opgave, især nu han også er blevet ældre og mere stædig.

Vi har haft klippekort til børne amb siden okt 09. da han der uden synlig grund tabte sig over 1 kg. Og har siden okt taget 400 g på.

Anmeld

13. marts 2010

Limya skriver:

Du er godt nok  heldig. håber jeg en dag kan sige, yey min søn sove igennem hehe...

Det kommer... Siger de kloge..

Anmeld

13. marts 2010

Cris

Frederic's moar skriver:

Vi nyder det skam...

Han har aldrig og viser stadig ikke tegn på sult. Så vi har aldrig prøvet at jeg var for langsom med at finde brystet frem, eller at han skreg af sult. Så hvert et måltid er en opgave, især nu han også er blevet ældre og mere stædig.

Vi har haft klippekort til børne amb siden okt 09. da han der uden synlig grund tabte sig over 1 kg. Og har siden okt taget 400 g på.

Ja, derfor vågner han måske slet ikke. Han kan ikke mærke, at han er sulten. Men han kan stadig nå at ændre sig. Det med at spise er ikke alle så gode (ligesom med at sove) Vi oplever meget op og ned siden han blev ca 13 eller 14 måneder. Nogle dage spiser meget og nogle andre dage slet ikke. Siden han er blevet 2 spiser han meget lidt... Jeg håber, at jeres lille sove-trold finder lyst til at spise mors god mad!

Anmeld

13. marts 2010

4kløver

Frederic's moar skriver:

Frederic er vores den 1...

Hører stadig at vi ikke ved hvordan det er at have barn... Sygeplejesken på barsels afd sagde at den rytme skulle han nok få ødelagt, men nej..

Min svigerinde har selv 2 unger, 1 på 2 +3 mdr og en på 10 mdr. Hun er bekymret for vores, da han stadig sover meget og altid er træt. Igår kom han i seng 18.45 og vi vækked ham kl 8 i morges.

det var jeg også den første tid .. men da sp sagde at jeg bare skulle nyde at hun sov. så det gør jeg så

Anmeld

13. marts 2010

Ja, derfor vågner han måske slet ikke. Han kan ikke mærke, at han er sulten. Men han kan stadig nå at ændre sig. Det med at spise er ikke alle så gode (ligesom med at sove) Vi oplever meget op og ned siden han blev ca 13 eller 14 måneder. Nogle dage spiser meget og nogle andre dage slet ikke. Siden han er blevet 2 spiser han meget lidt... Jeg håber, at jeres lille sove-trold finder lyst til at spise mors god mad!

smiler... fars mad.

Vores sp sagde konstant at det nok skulle komme og at når han ville begynde at få vores mad ville det ændre sig, egen læge også.

Så der er da håb...

Anmeld

14. marts 2010

Brams

Min datter er nu 4½ måned og hun har siden hun var 3 uger gammel sovet igennem om natten. Hun sover mellem 7 og 9 timer ingen hun gerne vil have mad. Jeg føler mig meget privigeret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.