anatomisk eller rund sut?? hvilken brugte dit barn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2010

JustAnotherName

Med vores første havde jeg et kæmpe udvalg af forskellige sutter, for at finde den helt rigtige. Jeg var ved at blive idiot af at sutterne (skjoldet) sad helt oppe PÅ næsen og vippede.
Ved sådan en lille-bitte baby, ser sutten bare grande gigantisk ud, synes jeg.
Og jeg brugte lang tid på, at finde en sut med en dyb nok udformning under næsen, så den ikke kom op og vippede på næsen.

Jeg fandt frem til, at NUK 1 sutterne (anatomiske) var de bedste.
Min datter er 2½ år idag, og bruger stadig den samme slags sutter.

Og da vi fik barn nummer to, var det med det samme, den samme slags sut som kom i brug til hende.
Så har den store bare gummi suttehoveder, og den lille har silicone suttehoveder, så man kan se forskel på dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

LotteGabriella

Tanja78 skriver:

Det var ogs nam sutterne, de skulle også være fine.

altså man kan ikke bruge den test til en skid

Anmeld

13. marts 2010

Vingummien

missKat skriver:

Hej Piger

nu kommer vores første og længe ventet guldklump om 2½ uge  
og jeg er kommet til at tænke på, hvilken sut mon er mest "populær" hos de små....

hvilken sut brugte dit spædbarn??
rund eller anatomisk??

kh en nysgerrig første gangs mor 

Emil bruger rund sut. Det var den de anbefalede på sygehuset og som de gav ham. De sagde at den kan han selv forme ligesom brystet. Og han tog den med det samme. Han er suttebarn som de kaldte det og sut var en nødvendighed og han er nærmest afhængig af den hehe.

Anmeld

14. marts 2010

N&J

Nikita bruger også mam, selvom jeg ivrigt forsøgte med runde sutter, altså det var bare sådan en sut skulle se ud i mine øjne, så den brugte vi da bare, troede jeg, men nej, den lille dame ville kun mam sutterne.. og dem med silk treat holder så fantastisk at det kan betale sig.. 

Anmeld

14. marts 2010

N&J

LotteGabriella skriver:

øv øv det har jeg da ikke hørt nåh men det var da dejligt, men var det så kun natursutten der var go' nok alligevel eller er det alle suttene???

Jeg skrev til mam producenten, det viser sig at det var en sut fra året før eller noget lignende, så i dag og ja i et langt stykke tid havde de ikke haft noget i sutterne, sys nu også det stod på pakken, så den er også frikendt

Anmeld

14. marts 2010

missKat

tusind tak for jeres besvarelser.

sutteverdenen er mere indviklet end jeg havde troet 

Anmeld

14. marts 2010

Sara.

Her er det meget nemt....

Lærke bruger alle slags sutter og har altid gjort det...

Dog er hun begyndt nu helst at ville ha de lyserøde. Hehe

Anmeld

14. marts 2010

Corn

Den første ville kun bruge runde sutter og nummer 2 kun anatomiske Nuk sutter.

Så det bliver spændende hvad baby i maven kommer til, hvis han får behov for sut, altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.