anatomisk eller rund sut?? hvilken brugte dit barn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2010

missKat

LotteGabriella skriver:

Vær opmærksom på testen afsutte der lige er foretaget....hvis det er den brune natursut du har, så skal du nok ikke anvende dem, da der lige er blevet lavet en test af sutte der viser at bl.a. natursutten indeholder et usundt blødgørende stof Hele testresultatet kan du se på linket

http://digital.sondagsavisen.dk/showmag.php?mid=rsqqhh&index=true#/page6/

Den er afblæst igen - testen havde ikke noget på sig alligevel og sutten er "frikendt" 

men tak for linket 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

Mira0911

Vi bruger kun Anatomiske... Rund sut, så bliver hun tosset og kaster den efter os... Bestemt dame...

Anmeld

13. marts 2010

LotteGabriella

missKat skriver:

Den er afblæst igen - testen havde ikke noget på sig alligevel og sutten er "frikendt" 

men tak for linket 

øv øv det har jeg da ikke hørt nåh men det var da dejligt, men var det så kun natursutten der var go' nok alligevel eller er det alle suttene???

Anmeld

13. marts 2010

missKat

LotteGabriella skriver:

øv øv det har jeg da ikke hørt nåh men det var da dejligt, men var det så kun natursutten der var go' nok alligevel eller er det alle suttene???

Åhh det ved jeg så ikke 

men natursutten gik fri i hvert tilfælde!!
de trak dem først tilbage men efter 3-5 dage kom der en pressemeddelelse at de ikke havde fundet noget alligevel, så den gik fri. 

Anmeld

13. marts 2010

patella

LotteGabriella skriver:

Ja det følger jeg lige med i det her, for jeg har netop investeret i 6 navnesutter... kunne godt tænke mig at vide om det var dumt 

Anmeld

13. marts 2010

patella

patella skriver:

Ja det følger jeg lige med i det her, for jeg har netop investeret i 6 navnesutter... kunne godt tænke mig at vide om det var dumt 

Okay, gad vide med de andre??

Anmeld

13. marts 2010

LotteGabriella

patella skriver:

ja de er også dumpet, da de indeholder bispenol A....Har ikke hørt andet

Anmeld

13. marts 2010

patella

Er der nogen der ved hvad det betyder - jeg har bare hørt at det er i så små mængder og at man skal ha meget meget mere af f.eks. det dér bisphenol A, for at det skader.

Anmeld

13. marts 2010

XXSS

missKat skriver:

tak Eva,

det er fordi jeg har fået 2 natursutter, da jeg købte barnevognen - og de er anatomiske. Så er i tvivl om jeg skal købe en rund også...

Jeg griner sådan af mig selv, for er nu meget sådan "ja vi tager det som det kommer" agtig, men lige nu er jeg jo bare helt oppe på dupperne fordi det gælder lillefisen og det er første gang  

SÅ sjovt, men sundt hvor meget det kan påvirke en 

Her har hun kun ville bruge de runde, alle andre duede bare ikke - så måske er det godt at have lidt forskelligt ved hånden

I dag bruger vi kun runde natursutter - som vi lige har fået af vide, alligevel ikke indeholde Ftalater som de proklamerede i sidste uge, det er vi glade for at høre

Tanja

Anmeld

13. marts 2010

XXSS

LotteGabriella skriver:

Det var ogs nam sutterne, de skulle også være fine.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.