anatomisk eller rund sut?? hvilken brugte dit barn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvilken sut brugte dit nyfødte barn??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

7.505 visninger
27 svar
0 synes godt om
13. marts 2010

missKat

Hej Piger

nu kommer vores første og længe ventet guldklump om 2½ uge  
og jeg er kommet til at tænke på, hvilken sut mon er mest "populær" hos de små....

hvilken sut brugte dit spædbarn??
rund eller anatomisk??

kh en nysgerrig første gangs mor 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

Honningblomst

Alle mine tre unger og mig selv i sin tid har brugt rund...jeg prøevede lidt af hvert til Jeppe, da han var 5 mdr. før jeg fik ham til at tage sutten...de to små fik en med det samme og suttede lystigt på dem...og de var runde..

Anmeld

13. marts 2010

TbCp

Hej Piger

nu kommer vores første og længe ventet guldklump om 2½ uge  
og jeg er kommet til at tænke på, hvilken sut mon er mest "populær" hos de små....

hvilken sut brugte dit spædbarn??
rund eller anatomisk??

kh en nysgerrig første gangs mor 

Liva ville KUN tage MAM sutter i starten, de er hverken rigtig rund eller anatomiske... nej nu bliver jeg lige i tvivl, anatomiske er det ikke dem der er sådan skrå? flade på den ene side?

MAM's er mere sådan flade over det hele

Anmeld

13. marts 2010

Halbschön

Nicolai fik en anatomisk(det var den eneste jeg havde til fødsel), da jeg lå oppe på barselsgangen... Han fik den allerede der fordi han ikke lavede andet end at sutte ved mig hele døgnet... Da vi kom hjem formåede jeg a smide denne sut væk og havde så kun en rund... Og den ville han ikke ha... Så vi har kun brugt anatomisk

Anmeld

13. marts 2010

Halbschön

TbCp skriver:

Liva ville KUN tage MAM sutter i starten, de er hverken rigtig rund eller anatomiske... nej nu bliver jeg lige i tvivl, anatomiske er det ikke dem der er sådan skrå? flade på den ene side?

Ja MAM er også et hit her... Men ja.. Den er vel bare FLAD

Anmeld

13. marts 2010

TbCp

TbCp skriver:

Nej nu kom jeg i tanke om at Liva da fik en rund sut på sygehuset... hun kom på en anden afdeling end mig og der gav de hende en sut.
Den smed jeg ud da vi kom hjem, så fik hun en MAM og SÅ ville hun kun have dem fremover

Anmeld

13. marts 2010

missKat

tak Eva,

det er fordi jeg har fået 2 natursutter, da jeg købte barnevognen - og de er anatomiske. Så er i tvivl om jeg skal købe en rund også...

Jeg griner sådan af mig selv, for er nu meget sådan "ja vi tager det som det kommer" agtig, men lige nu er jeg jo bare helt oppe på dupperne fordi det gælder lillefisen og det er første gang  

SÅ sjovt, men sundt hvor meget det kan påvirke en 

Anmeld

13. marts 2010

missKat

hvor sjovt at høre 

og nu er jeg jo kommet endnu mere i tvivl, for det er også en flad sut i spil 

åhh gud 

Anmeld

13. marts 2010

LotteGabriella

Daniella ville kun bruge Pigeon-sutte (de er hverken anatomiske eller runde) indtil hun var ca. 8 mdr.

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=10434

Nu bruger hun KUN anatomiske

Anmeld

13. marts 2010

LotteGabriella

missKat skriver:

tak Eva,

det er fordi jeg har fået 2 natursutter, da jeg købte barnevognen - og de er anatomiske. Så er i tvivl om jeg skal købe en rund også...

Jeg griner sådan af mig selv, for er nu meget sådan "ja vi tager det som det kommer" agtig, men lige nu er jeg jo bare helt oppe på dupperne fordi det gælder lillefisen og det er første gang  

SÅ sjovt, men sundt hvor meget det kan påvirke en 

Vær opmærksom på testen afsutte der lige er foretaget....hvis det er den brune natursut du har, så skal du nok ikke anvende dem, da der lige er blevet lavet en test af sutte der viser at bl.a. natursutten indeholder et usundt blødgørende stof Hele testresultatet kan du se på linket

http://digital.sondagsavisen.dk/showmag.php?mid=rsqqhh&index=true#/page6/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.