En lille update 
Jeg kontaktede FOA og min tillidsmand, fordi der var en masse ting der ikke stemte.
Min sagsbehandler fra FOA, kontaktede min leder og øverste chef for at bede om aktindsigt og for at udskyde mødet.
Hun ringede til mig igår og fortalte, at det eneste der står registreret på mig, er mit fravær, så fyringen er desværre lovlig. Alle de andre samtaler vi har haft, hvor jeg har følt mig uretfærdigt behandlet er ikke skrevet ned i min sag, min leder holder meget af, at holde "ude på gangen" samtaler. Det er samtaler man ikke bliver kaldt ind til, men får en besked om morgenen, at vi liiige skal snakke sammen i 5 min.
Så vi kan ikke vinde denne her sag desværre, hun sagde vi sagtens kunne tage i retten, men det hele ville være ord mod ord :-(
Men fordi min sagsbehandler fra FOA, havde udskydt fyringsmødet, har det givet mig ekstra tid. Så hun foreslog mig, at jeg da bare selv smed min opsigelse. Så den gav jeg min leder igår, hvor jeg opsiger min stilling pr. 30/4, med fratrædelse den 31/5 :-D Så kan de få den lige tilbage i smasken! Er spændt på at høre hvad hun siger til den på mandag!
FOA sender desuden en advarsel til hende, om at "ude på gangen" samtaler ER ulivligt, og at det bedes stoppe øjeblikkeligt!
Anmeld