Der lå et fint brev i min gang idag!
Jeg har haft MANGE problemer nede på mit arbejde siden i sommers, hvor en kollega mente jeg havde skrevet om hende inde på facebook, hvilket jeg ikke havde, måtte printe alt ud, have en juridst fra fagforeningen med mig til møde med arbejdet.. Heldigvis blev anklagen fjernet fra mig, men arbejdet har ikke helt accepteret det.. Så da jeg havde meldt mig syg 2 gange, kaldte de mig til en masse fraværs samtaler, og har siden været til opfølgnings samtaler hver anden måned siden august! Ja de opgiver ikke så let der haha. Sagen er, at ja, jeg har været meget syg, men det er med en arbejdsskade i mit håndled og de fraværsdage må de ikke tælle med som sygdom, men har de nu gjort alligevel selom jeg har haft tillidsmanden med mig. Jeg meldte mig så syg i mandags, havde det rigtig skidt, med feber, hoste osv. var til lægen igår, det er influenza og virus på lungerne.
Jeg vælger så at raskmelde mig idag, da jeg stadig har hele weekenden til og blive rask i til mandag. Brevet er skrevet igår og modtaget idag - Troede ikke man måtte fyre under sygdom - Men tror lidt Rødovre kommune gør som DE vil... Er egentlig ikke ked af det, mere sur tror jeg!
Hm ved sgu ikke lige hvad jeg ville med det her indlæg, det skulle vel bare ud, for hvem ringer man lige til kl i opkast? 
Nå, men tillidsmanden bliver kontaktet mandag ihvertfald!
Anmeld