Vis mig din Barnets bog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2010

dorthemus

TbCp skriver:

Hej. Jeg blev lige nødt til at kommentere dit indlæg.
Jeg har en veninde som også er selvvalgt enlig mor til et donerbarn (en dejlig pige på snart 1 1/2 år). Jeg ved at hun har ledt efter en barnets bog som hun kan bruge, altså uden far. Jeg vil prøve at høre hende imorgen om hun har fundet en og hvor.

Tak  Ellers køber jeg Barnets første 7 år, med ill. af Ib Spang Olsen for den er mere neutral i sit udtryk...men ville godt have haft den anden som Linda anbefaler. Kan bare ikke lide de mange "huller" der kommer i den fordi jeg har valgt en donor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

Tak  Ellers køber jeg Barnets første 7 år, med ill. af Ib Spang Olsen for den er mere neutral i sit udtryk...men ville godt have haft den anden som Linda anbefaler. Kan bare ikke lide de mange "huller" der kommer i den fordi jeg har valgt en donor.

Skal jeg evt. lige prøve at få taget billeder af de sider i bogen, hvor begge forældre nævnes, så du kan se omfanget?

Anmeld

14. marts 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

Skal jeg evt. lige prøve at få taget billeder af de sider i bogen, hvor begge forældre nævnes, så du kan se omfanget?

Ja det må du meget gerne hvis det ikke er til for meget besvær...ellers kan jeg prøve at finde det selv, hvis man da kan købe den i en alm. boghandel??

Anmeld

14. marts 2010

Ranarupta

Baagøe skriver:

Den er ventetiden værd

Ihh, det lyder godt!!

Glæder mig bare så meget til, at den kommer, så jeg rigtigt kan få skrevet løs (i hvert fald af de ting, man kan inden barnet er kommet...) og så har vi også bestilt nogle af de ekstra sider...

Anmeld

14. marts 2010

smokin

Jeg har købt denne her og er rigtig glad for den. Så den for første gang til en barnedåb of forelskede mig i den. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. marts 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

Ja det må du meget gerne hvis det ikke er til for meget besvær...ellers kan jeg prøve at finde det selv, hvis man da kan købe den i en alm. boghandel??

Ja jeg har set den i Arnold Busck her i Odense

Anmeld

14. marts 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

Ja jeg har set den i Arnold Busck her i Odense

Så findes den nok også i Arnold Busck i København

Anmeld

14. marts 2010

Pige2009

Ranarupta skriver:

Ihh, det lyder godt!!

Glæder mig bare så meget til, at den kommer, så jeg rigtigt kan få skrevet løs (i hvert fald af de ting, man kan inden barnet er kommet...) og så har vi også bestilt nogle af de ekstra sider...

HVIS jeg skal nævne et minus ved bogen, så er det, at den godt kunne have været lidt tykkere, således at der var god plads til de ekstra sider. Jeg har dog løst det ved ikke at sætte alle lykønskningskort ind i lommerne fra fødsel og dåb

Anmeld

14. marts 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

Så findes den nok også i Arnold Busck i København

Du er da også på baby altid Ja, det må man gå ud fra de har.

Anmeld

14. marts 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

Du er da også på baby altid Ja, det må man gå ud fra de har.

Hvem mig???  Jeg har jo ikke noget liv..haha. Og så kan jeg ikke sove...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.