Vis mig din Barnets bog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2010

TbCp

Ja nu har jeg så OGSÅ bestilt en

Den er så fin at den MÅ jeg da bare eje

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

Inspireret af en anden tråd herinde, kunne jeg godt tænke mig at se jeres barnets bog og høre, hvor meget I har gjort ud af den.

Jeg har købt bogen "Mine første år - minder og gemmer", der fungerer som et smart ringbind lige til at udvide med flere sider. Der er desuden lommer til hospitalsarmbånd, kort, hårlok osv. Super fedt synes jeg.

Bogen har jeg udfyldt med en masse detaljer omkring graviditet, fødsel, de første dage hjemme osv., og selvom Laura kun er 4½ md. er det utroligt, hvor meget der allerede nu er sket.

Jeg kan varmt anbefale bogen, og jeg synes, den er meget smartere end de gængse "faste" bøger uden mulighed for at sætte ekstra ind.
http://www.specialday.dk/babybog.html

K.h. Linda

Hej Linda

Sikke fin den er...det eneste lille suk jeg har omkring den er under Stamtræ, hvor der er plads til at skrive både mors og fars navn...og der er jo ikke nogen fars navn at skrive til Runa. Kan du prøve at fortælle mig hvor meget mere der spørges ind til forældrenes baggrund??

Anmeld

13. marts 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

Hej Linda

Sikke fin den er...det eneste lille suk jeg har omkring den er under Stamtræ, hvor der er plads til at skrive både mors og fars navn...og der er jo ikke nogen fars navn at skrive til Runa. Kan du prøve at fortælle mig hvor meget mere der spørges ind til forældrenes baggrund??

Der spørges ikke mere ind til forældrenes baggrund, men der står hvornår mærkede far mig sparke...

Derudover står der også: Mine forældre fortæller om graviditet, fødsel osv.

Såååå måske en barnets bog for enlige mere er sagen for dig tænker jeg...

Anmeld

14. marts 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

Der spørges ikke mere ind til forældrenes baggrund, men der står hvornår mærkede far mig sparke...

Derudover står der også: Mine forældre fortæller om graviditet, fødsel osv.

Såååå måske en barnets bog for enlige mere er sagen for dig tænker jeg...

Øvvvv altså...nu sidder jeg og bliver lidt tudemarie ...over ikke at kunne give min datter de samme muligheder. Forstå mig ret, jeg fortryder intet og glæder mig, men puhh blev lige lidt hormonella og ked....

Anmeld

14. marts 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

Øvvvv altså...nu sidder jeg og bliver lidt tudemarie ...over ikke at kunne give min datter de samme muligheder. Forstå mig ret, jeg fortryder intet og glæder mig, men puhh blev lige lidt hormonella og ked....

Jeg er jo også enlig og mange ting omkring far har jeg heller ikke udfyldt... endnu. Men jeg regner da med at det kommer hen ad vejen, når far kommer mere og mere på banen...

Sidder lige og tænker.... Der hvor der står mor og far, kan du jo sagtens skrive - du er jo egentlig både mor og far på samme tid!

Bryst dig af, at det bare er SÅ meget federe at kunne sige til Runa, at hun var SÅ meget ønsket og du er selvvalgt enlig mor! Det er jo ikke ligefrem selvvalgt i mit tilfælde, selvom jeg da ville ønske det var sådan

Anmeld

14. marts 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

Jeg er jo også enlig og mange ting omkring far har jeg heller ikke udfyldt... endnu. Men jeg regner da med at det kommer hen ad vejen, når far kommer mere og mere på banen...

Sidder lige og tænker.... Der hvor der står mor og far, kan du jo sagtens skrive - du er jo egentlig både mor og far på samme tid!

Bryst dig af, at det bare er SÅ meget federe at kunne sige til Runa, at hun var SÅ meget ønsket og du er selvvalgt enlig mor! Det er jo ikke ligefrem selvvalgt i mit tilfælde, selvom jeg da ville ønske det var sådan

Ja du har ret  Bortset fra det så fandt jeg en anden hjemmeside igår www.minpersonligebog.dk hvor man indsender relevante oplysninger om barnet, fødsel, familie osv og så sætter de det hele ind i bogform som en personlig historie a la "Der var engang en lille prinsesse der hed....".

Og der kan man bl.a. vælge som enlig mor Den skal jeg bare have...

Anmeld

14. marts 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

Ja du har ret  Bortset fra det så fandt jeg en anden hjemmeside igår www.minpersonligebog.dk hvor man indsender relevante oplysninger om barnet, fødsel, familie osv og så sætter de det hele ind i bogform som en personlig historie a la "Der var engang en lille prinsesse der hed....".

Og der kan man bl.a. vælge som enlig mor Den skal jeg bare have...

Ved du hvad... Den fik Laura af min veninde i dåbsgave - godt nok både med mor og far, men den er bare super personlig og god - også til enlige!

Anmeld

14. marts 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

Ved du hvad... Den fik Laura af min veninde i dåbsgave - godt nok både med mor og far, men den er bare super personlig og god - også til enlige!

Ihh hvor godt

Anmeld

14. marts 2010

dorthemus

4kløver skriver:

fandt et foto.. ved ikke om du har set den før

Den har jeg tænkt mig at købe...elsker Ib Spang Olsens illustrationer. Så den i går hos min veninde der lige har fået en lille datter.

Anmeld

14. marts 2010

TbCp

dorthemus skriver:

Hej. Jeg blev lige nødt til at kommentere dit indlæg.
Jeg har en veninde som også er selvvalgt enlig mor til et donerbarn (en dejlig pige på snart 1 1/2 år). Jeg ved at hun har ledt efter en barnets bog som hun kan bruge, altså uden far. Jeg vil prøve at høre hende imorgen om hun har fundet en og hvor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.