Vis mig din Barnets bog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.878 visninger
52 svar
0 synes godt om
12. marts 2010

Pige2009

Inspireret af en anden tråd herinde, kunne jeg godt tænke mig at se jeres barnets bog og høre, hvor meget I har gjort ud af den.

Jeg har købt bogen "Mine første år - minder og gemmer", der fungerer som et smart ringbind lige til at udvide med flere sider. Der er desuden lommer til hospitalsarmbånd, kort, hårlok osv. Super fedt synes jeg.

Bogen har jeg udfyldt med en masse detaljer omkring graviditet, fødsel, de første dage hjemme osv., og selvom Laura kun er 4½ md. er det utroligt, hvor meget der allerede nu er sket.

Jeg kan varmt anbefale bogen, og jeg synes, den er meget smartere end de gængse "faste" bøger uden mulighed for at sætte ekstra ind.
http://www.specialday.dk/babybog.html

K.h. Linda

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

4kløver

Sådan må jeg bare eje Har ellers fået en, men den er bare så keeeedlig

Så jeg har kun fået skrevet hende navn i den

Anmeld

13. marts 2010

Pige2009

4kløver skriver:

Sådan må jeg bare eje Har ellers fået en, men den er bare så keeeedlig

Så jeg har kun fået skrevet hende navn i den

Ja, jeg synes også bare den er sååååå fin

Anmeld

13. marts 2010

4kløver

fandt et foto.. ved ikke om du har set den før

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. marts 2010

ønskebørn74

Baagøe skriver:

Inspireret af en anden tråd herinde, kunne jeg godt tænke mig at se jeres barnets bog og høre, hvor meget I har gjort ud af den.

Jeg har købt bogen "Mine første år - minder og gemmer", der fungerer som et smart ringbind lige til at udvide med flere sider. Der er desuden lommer til hospitalsarmbånd, kort, hårlok osv. Super fedt synes jeg.

Bogen har jeg udfyldt med en masse detaljer omkring graviditet, fødsel, de første dage hjemme osv., og selvom Laura kun er 4½ md. er det utroligt, hvor meget der allerede nu er sket.

Jeg kan varmt anbefale bogen, og jeg synes, den er meget smartere end de gængse "faste" bøger uden mulighed for at sætte ekstra ind.

K.h. Linda

Wiiii, så fandt jeg den igen!!! Vi har købt den til min søster i barselsgave og det er et hundrede at når det bliver vores tur er det den vi skal have.....

Anmeld

13. marts 2010

Pige2009

4kløver skriver:

fandt et foto.. ved ikke om du har set den før

Nej, den har jeg ikke set

Anmeld

13. marts 2010

TbCp

Jeg er nødt til at anskaffe mig sådan en

Den er da kanon fin... og selvom Liva nu er 2 1/2 og jeg egentlig har en, jamen jeg bliver nødt til at have den her

Har du købt den i en boghandel eller via nettet?
Hvis du har købt den i en boghandel er det så en her i Odense som har den?

Anmeld

13. marts 2010

Mira0911

Dælme en flot bog... Jeg synes vi har den kedelig "Barnets bog" man kan købe i boghandleren eller vores Papirs butik...

Anmeld

13. marts 2010

Ranarupta

Baagøe skriver:

K.h. Linda

Ihh, den er bare så fin!!

Vi bestilte den fra Lirumlarumleg.dk i sidste uge, da det var noget nær det eneste sted, der havde den på lager. 
Men men men, så ringede de og sagde, at den var i restordre... Så nu venter vi bare...  

Anmeld

13. marts 2010

Pige2009

Ranarupta skriver:

Ihh, den er bare så fin!!

Vi bestilte den fra Lirumlarumleg.dk i sidste uge, da det var noget nær det eneste sted, der havde den på lager. 
Men men men, så ringede de og sagde, at den var i restordre... Så nu venter vi bare...  

Den er ventetiden værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.