X Factor... Er I klar...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2010

Anja.t

jeg synes at det været en lidt kedelig x-factor aften

men thomas er nu altid god....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

tb

synes Jesper og The fireflies skal i farezonen.. og nu forager jeg nok en masse, men Jesper var da vildt ringe i dag..

Anmeld

12. marts 2010

BinaMor

oij hvor var det kedeligt. men  kan heller ikke døje james bond.. og sys efterhånden de kører den langt ud.. nej er ski ved at miste min x faktor glæde..

Anmeld

12. marts 2010

Michael healer

tb skriver:

synes Jesper og The fireflies skal i farezonen.. og nu forager jeg nok en masse, men Jesper var da vildt ringe i dag..

Enig, han sang faktisk dårligst af dem alle i dag

Anmeld

12. marts 2010

Mira0911

Synes nu også det har været en pæn kedelig XF udsendelse...

Anmeld

12. marts 2010

otlitrom

Kedelig aften i aften...

FireFlies og Tine i farezonen tror jeg...

Anmeld

12. marts 2010

Mira0911

kitty skriver:

Kedelig aften i aften...

FireFlies og Tine i farezonen tror jeg...

Det er jo lige før man sidder og sover...

Uha jeg har slet ikke nogen i tankerne til farezonen...

Anmeld

12. marts 2010

Liljesilas

Jeg er enig i det ér en kedelig aften i aften, men jeg synes virkelig Thomas er den bedste af dem alle og derefter kommer Tine. Håber gruppen F... ryger ud Men det er jo smag og behag

Anmeld

12. marts 2010

FrkT

Det var da det mest ELENDIGE tema i aften, FØJ nogle kedelige sange! Fedt med big band, men IKKE James Bond-temaet.

Stod det til mig så skulle Jesper ud, synes han er god, men synes de andre er bedre. Og så skal Fireflies helt sikkert videre og helst også vinde det hele!

Dog tror jeg desværre også at Fireflies ryger i aften..... tror de ender i farezonen med Tine som den anden, og at de så ryger. Men lad os nu se.....

for at Fireflies går videre og Jesper ryger ud (ja, jeg kunne ligeså godt bede om evig fred på jorden end at Jesper ryger ud med alle de små skrigende teenagetøser til at stemme på sig, BLA!)

Anmeld

12. marts 2010

tb

mayapigen skriver:

Jeg er enig i det ér en kedelig aften i aften, men jeg synes virkelig Thomas er den bedste af dem alle og derefter kommer Tine. Håber gruppen F... ryger ud Men det er jo smag og behag

helt enig  thomas og tine var de bedste i aften.. spændende...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.