X Factor... Er I klar...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2010

tb

Kamelia skriver:

Hov hov............han har været min datters kæreste siden første gang hun så ham........det ved han bare ikke.........heller ikke at hun bare var en lille fis!!!!

Hi hi hun holder fortsat på at hun skal i x-factor når hun bliver teenager og så skal hun være sammen med Martin.

"Mor, hvorfor kommer Martin ikke og besøger mig..........vi er jo kærester" Øhhhmmm jooooo øhhhhh (hva fanden skal man dog svare!!!!

;o) Kamelia 

ej, hvor er hun sød  de kan altså sige de sjoveste ting sådan nogle små størrelser!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

FrkT

Åhhh fucking pis og lort (undskyld sproget!). Det var da det dårligste valg han tog der..... der røg 50% af min respekt sq for ham.

Og jeg synes Jesper er skide god, det er slet ikke det, Anna er bare meget bedre! Og så er jeg også træt af der hvert år skal komme en lille pubertetsdreng ud af showet, i stedet for nogle mere anderledes inputs.....

Anmeld

12. marts 2010

Mira0911

FrkT skriver:

Åhhh fucking pis og lort (undskyld sproget!). Det var da det dårligste valg han tog der..... der røg 50% af min respekt sq for ham.

Og jeg synes Jesper er skide god, det er slet ikke det, Anna er bare meget bedre! Og så er jeg også træt af der hvert år skal komme en lille pubertetsdreng ud af showet, i stedet for nogle mere anderledes inputs.....

Giver dig fuldstændig ret...

Anmeld

12. marts 2010

Kamelia

tb skriver:

ej, hvor er hun sød  de kan altså sige de sjoveste ting sådan nogle små størrelser!!

Ja og tænk at det kan vare så længe!!! Hvis hun ser ham i fjernsynet så råber hun op; "Det er min kæreste Martin, ihhh jeg elsker ham!!"

Skræmmende, hun er 4 idag, hvornår var det nu han var i x-factor??? Hun var jo ikke særlig gammel dengang!!

Uhhh hordan skal det dog ikke gå!!??

Kamelia

Anmeld

12. marts 2010

Kløver

jeg synes anna røg ufortjent, mine favoritter nu er Thomas og Tine, dem så jeg gerne i finalen

Anmeld

12. marts 2010

tb

Kamelia skriver:

Ja og tænk at det kan vare så længe!!! Hvis hun ser ham i fjernsynet så råber hun op; "Det er min kæreste Martin, ihhh jeg elsker ham!!"

Skræmmende, hun er 4 idag, hvornår var det nu han var i x-factor??? Hun var jo ikke særlig gammel dengang!!

Uhhh hordan skal det dog ikke gå!!??

Kamelia

uhhh haaa, der spørger du om noget.. er det ikke ved at være et par år siden?? det er da utroligt at hun bliver ved med at huske ham   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.