Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja så blev det endelig Fredag og der kommer X Factor...
Er I klar til at se det? Jeg er i hvert fald, skal slet ikke gå glip af noget...
Tænkte at vi nok bruger denne tråd til under programmet...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
I´m game.
Har hørt det er James Bond tema i aften, med big band musik.
MoarJ skriver: Ja så blev det endelig Fredag og der kommer X Factor... Er I klar til at se det? Jeg er i hvert fald, skal slet ikke gå glip af noget... Tænkte at vi nok bruger denne tråd til under programmet...
Helt klar. Hvem ryger ud, jeg tror at fireflies gør. De synger utrolig godt på hver deres måde, men der er jo ingen fremtid for dem.
Lyder godt nok som et virkelig kedeligt tema...tror jeg vil læse lidt til eksamen i stedet... håber bare de tre skønne tøser kommer igennem og at den virkelig trælse Thomas ryger langt væk..
Puha - Kan slet ikke tænke mig frem til hvem der ryger i farezonen...
Thomas er jeg godt træt af... Tine er jeg også træt af.. Synes slet ikke det lyder godt med hendes hæse stemme....
neej, thomas er så god! - meget bedre end firefiles, de skal bare ud eller Tine(;
Linek skriver: neej, thomas er så god! - meget bedre end firefiles, de skal bare ud eller Tine(;
Det er heldigvis smag og behag...
Synes bare slet ikke om sangene idag der er valgt...
Nej..kedelige sange og så forstår jeg bare slet ikke at hende Anna, eller hvad hun hedder skal have tøj på som slet ikke er heldigt når man er for stor.. bliver jo ikke mindre af det...øv...godt jeg aldrig skal på tv..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128