Pusletaske, pusletaske, pusletaske. (Baby Stroom....)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2010

Corn

LauraLW skriver:

Til dit behov (med tre børn) tror jeg faktisk den ville være rigtig fin. Tror den er nem at holde orden i og finde alt sit happengut i. - Og så har jeg tænkt om billedet er til at regne med? Men mærkeligt hvis de havde lavet mand lille og taske stor... Inde på deres hjemmeside kan man jo se målene på den.

Jeg tænkte meget i starten af min taske-valgs proces på det praktiske, og der tror jeg ALMA vinder. Men til sidst der blev det den helt egoistiske beslutning hehe. - Og heldigvis synes jeg at min "pose"-taske stadig er praktisk indrettet, så indtil videre er det win-win. (nu må vi se om det holder i virkeligheden)

Ellers kunne jeg jo købe to

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

LauraLW

Macaab skriver:

Ellers kunne jeg jo købe to

Uhhh... se det var en yderst fornuftig løsning! :-)

Anmeld

18. marts 2010

Corn

LauraLW skriver:

Uhhh... se det var en yderst fornuftig løsning! :-)

Kunne jo købe Alma... Og hvis den så er for stor til det daglige, så kan jeg jo købe en af de andre....

Skøn ide hvis du spørger mig

Anmeld

18. marts 2010

LauraLW

Macaab skriver:

Kunne jo købe Alma... Og hvis den så er for stor til det daglige, så kan jeg jo købe en af de andre....

Skøn ide hvis du spørger mig

Hep hep. Det synes jeg bestemt må være en plan. - Og så må du lige tage lidt billeder af den så jeg kan se den :-)

Anmeld

18. marts 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Den er bare super fed  Hvad mærke er det. hvor kan man købe den og hvad koster den?

Jeg har en Gaio og Co, og med to små på snart 1 år og 2 år og 5 mdr. er pladsen hurtigt brugt når man skal nogen steder

Anmeld

18. marts 2010

Corn

LauraLW skriver:

Hep hep. Det synes jeg bestemt må være en plan. - Og så må du lige tage lidt billeder af den så jeg kan se den :-)

Og skjule det for manden... Tror sku ikke han synes ideen er særlig god

Anmeld

18. marts 2010

Corn

MoarHvidovre skriver:

Den er bare super fed  Hvad mærke er det. hvor kan man købe den og hvad koster den?

Jeg har en Gaio og Co, og med to små på snart 1 år og 2 år og 5 mdr. er pladsen hurtigt brugt når man skal nogen steder

Synes min Gaia var for lille til udstyr til to, så jeg MÅ have en ny, for med bleer i to str og lidt skiftetøj til alle tre drenge, så er Gaia overhovedet ikke stor nok...

Anmeld

18. marts 2010

Corn

LauraLW skriver:

Til dit behov (med tre børn) tror jeg faktisk den ville være rigtig fin. Tror den er nem at holde orden i og finde alt sit happengut i. - Og så har jeg tænkt om billedet er til at regne med? Men mærkeligt hvis de havde lavet mand lille og taske stor... Inde på deres hjemmeside kan man jo se målene på den.

Jeg tænkte meget i starten af min taske-valgs proces på det praktiske, og der tror jeg ALMA vinder. Men til sidst der blev det den helt egoistiske beslutning hehe. - Og heldigvis synes jeg at min "pose"-taske stadig er praktisk indrettet, så indtil videre er det win-win. (nu må vi se om det holder i virkeligheden)

Har lige kigget billedet igen...

Tror jeg både er højere og mere bredskuldret end ham der pind-fætteren på billedet...

Hvis det er sandt, så er den jo ikke så stor igen

Anmeld

18. marts 2010

LauraLW

MoarHvidovre skriver:

Jeg svarer lige, selvom det ikke er min tråd hehe.

Den er fra ByStroom (du kan finde dem inde på www.bystroom.dk hvor de er under "pusletasker" bl.a). Det er derinde jeg har købt min BEA, og du kan også se ANLY som trådstarter har vist billede af samt alle de andre. Den kostede 799,- lidt pebret måske, men nok ca samme pris som mange af de andre mærkevare pusletasker. - Og så er kvaliteten og designet altså det værd i min bog.

Laura

Anmeld

18. marts 2010

SpunkenJo

Synes min Gaia var for lille til udstyr til to, så jeg MÅ have en ny, for med bleer i to str og lidt skiftetøj til alle tre drenge, så er Gaia overhovedet ikke stor nok...

Så kan jeg klart anbefale ANLY, for den har to rum (Et i hver "ende", se billede hos tråstarter) De er ligestore, og passer PERFEKT til at have bleer i.
- Så har du jo vupti et rum til hver størrelse.

Bare en tanke.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.