Pusletaske, pusletaske, pusletaske. (Baby Stroom....)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2010

Corn

Hvor godt gjort af din kæreste... den var min mand sku ikke gået med til. Han synes ikke hans 185 cm og 120 kg ser godt ud med nogen form for taske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

Valle81

LauraLW skriver:

Så har jeg prøvet at tage lidt billeder... med special guest star i form af min kæreste som taskeholder og model :-)

De første par billeder er af meget fuld taske. Den er nemlig pakket til hospitalet, hvor vi har fået besked på at have ret meget tøj med til baby. - har også taget billede af alt indholdet, så du kan få en ide om at der kan være ret meget i. De sidste par billeder er med lidt mindre indhold, men til gengæld kan du se hvordan den ser ud "på".

Måtte simpelthen bare trække så meget på smilebåndende over den pakke TUC kiks der ligger der og pynter i tasken:0)

Anmeld

18. marts 2010

Corn

Nogen der har en babystroom ALMA og AIDA de vil vise frem...

Med tre unger mener jeg klart ikke der er plads nok i min "gamle" Gaia og ko...

Og de to modeller er jeg lidt vild med...

Anmeld

18. marts 2010

LauraLW

Valle81 skriver:

Måtte simpelthen bare trække så meget på smilebåndende over den pakke TUC kiks der ligger der og pynter i tasken:0)

MEGET MEGET vigtig tuc! Især i disse dage hvor jeg kæmper med kvalmen igen Øv.

Anmeld

18. marts 2010

LauraLW

Macaab skriver:

Hvor godt gjort af din kæreste... den var min mand sku ikke gået med til. Han synes ikke hans 185 cm og 120 kg ser godt ud med nogen form for taske

Tror ærlig talt hans dømmekraft ikke er helt på toppen i disse dage.. manden er blevet syg og er konstant i beredskab hvis jeg nu skulle føde :-)

(men han er nu generelt ret så sød og venlig så måske han ville hjælpe alligevel...)

Anmeld

18. marts 2010

AnnePedersen

hej igen

kanon tak for billederne også en tak til din kæreste------ det var virkelig gode billeder......

hilsen os i det nordvestjyske

Anmeld

18. marts 2010

LauraLW

Macaab skriver:

Nogen der har en babystroom ALMA og AIDA de vil vise frem...

Med tre unger mener jeg klart ikke der er plads nok i min "gamle" Gaia og ko...

Og de to modeller er jeg lidt vild med...

Ved i hvertfald at "sanne og nicklas" og "rumlesmor" har den der hedder AIDA.

Kiggede selv på ALMA, da jeg godt kunne lide det lidt firkantede look. Men fandt så et reklame billede hvor der er en mand der havde den på, og den blev lidt for "voldsom" til mit behov... ved ikke hvordan jeg skal forklare det hehe, men den blev lige lidt for firkantet. - Men nu er mit behov også at det skal være MIN taske, som så fungerer som pusletaske on the side, så kan godt li at den ikke ligner en pusletaske.

:-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. marts 2010

LauraLW

AnnePedersen skriver:

hej igen

kanon tak for billederne også en tak til din kæreste------ det var virkelig gode billeder......

hilsen os i det nordvestjyske

Det var så lidt :-)

Anmeld

18. marts 2010

Corn

LauraLW skriver:

Ved i hvertfald at "sanne og nicklas" og "rumlesmor" har den der hedder AIDA.

Kiggede selv på ALMA, da jeg godt kunne lide det lidt firkantede look. Men fandt så et reklame billede hvor der er en mand der havde den på, og den blev lidt for "voldsom" til mit behov... ved ikke hvordan jeg skal forklare det hehe, men den blev lige lidt for firkantet. - Men nu er mit behov også at det skal være MIN taske, som så fungerer som pusletaske on the side, så kan godt li at den ikke ligner en pusletaske.

:-)

Ja hold da op den ser stor ud... Ligner jo næsten en kuffert...

Men der må da helt klart være plads til tre børn der

OG mine sager

Anmeld

18. marts 2010

LauraLW

Macaab skriver:

Ja hold da op den ser stor ud... Ligner jo næsten en kuffert...

Men der må da helt klart være plads til tre børn der

OG mine sager

Til dit behov (med tre børn) tror jeg faktisk den ville være rigtig fin. Tror den er nem at holde orden i og finde alt sit happengut i. - Og så har jeg tænkt om billedet er til at regne med? Men mærkeligt hvis de havde lavet mand lille og taske stor... Inde på deres hjemmeside kan man jo se målene på den.

Jeg tænkte meget i starten af min taske-valgs proces på det praktiske, og der tror jeg ALMA vinder. Men til sidst der blev det den helt egoistiske beslutning hehe. - Og heldigvis synes jeg at min "pose"-taske stadig er praktisk indrettet, så indtil videre er det win-win. (nu må vi se om det holder i virkeligheden)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.