Pusletaske, pusletaske, pusletaske. (Baby Stroom....)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.284 visninger
35 svar
0 synes godt om
12. marts 2010

SpunkenJo

Ja, nu har jeg modtaget nogle mails, om den der taske også, så her kommer lidt om den jeg i sin tid erhvervede mig. Så for dem, som er interesserede, så er der her lidt om den der taske.

Den ser sådan her ud:

Pusletaske BA-ANLY grey baby Stroom

Indretningen i tasken er bare super, og kvaliteten i top!!!

Fra siden:

Bagfra:

Og det her var hvad der var deri:

Træningstøj:
2 par løbebukser
Sports Bh
2 bluser med lange ærmer
undertøj
Løbebukser

diversepersonlige små effekter bla.:
Makeup pung
Galttejern

Pusleting:
3 bleer
vådservietter
poser
engangshagesmække
2 stofbleer

Man kunne osse sagtens proppe håndklæde, shampoo etc ned i tasken, men idag var det ikke nødvendigt.

Så, den kan ihvertfald indeholde ALT hva man har brug for.

Håber I kan bruge infoen.
Jeg bruger kun denne taske for tiden. Og tror jeg fortsætter med det i laaaaang tid endnu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

Ranarupta

Øj, den er fed!! 

Anmeld

16. marts 2010

Loa

Den er super cool......

Er helt sikkert den jeg skal have når tid er..... Men når jeg ser dig med tasken, ser den pludselig meget stor ud.... Den er ikke for stor??

Anmeld

16. marts 2010

AnnePedersen

hej

jeg har været inde og søge på den super fede pusletaske, men jeg kan ikke helt se hvilken model det er at du har. Er det en AIDA eller en ANLY??  For er det anly modellen er den kun i brun og petrol farvet...... eller også ser jeg forkert.

Anmeld

16. marts 2010

LauraLW

AnnePedersen skriver:

hej

jeg har været inde og søge på den super fede pusletaske, men jeg kan ikke helt se hvilken model det er at du har. Er det en AIDA eller en ANLY??  For er det anly modellen er den kun i brun og petrol farvet...... eller også ser jeg forkert.

Jeg har også kigget meget, og er sikker på at det er den der hedder ANLY - den du også kan få i lilla.

Jeg har selv lige modtaget min taske, bare en anden model (BEA), og den er stor og rummelig, men ikke kæmpe. - Den kan proppes med MEGET, men man behøver bestemt ikke at proppe den, hvis du forstår.

Laura

Anmeld

17. marts 2010

AnnePedersen

hej LauraLW

er det ikke muligt du kan ligge nogle billeder ind af din taske, du ved så man kan se hvordan den ser ud indeni og rundt omkring den....... synes nemlig ikke hjemmesiderne viser taskerne fra den gode side altid

Anmeld

17. marts 2010

SpunkenJo

Loa skriver:

Den er super cool......

Er helt sikkert den jeg skal have når tid er..... Men når jeg ser dig med tasken, ser den pludselig meget stor ud.... Den er ikke for stor??

Den føles ikke for stor. Den har en fin størrelse syns jeg. Og er perfekt til mit daglige brug.

Den er måske i den store ende af skalaen til kun at være en alm dametaske, men hvor har jeg fået mange possitive kommentarer og spørgsmål til tasken fra folk der ikke troede det var en pusletaske.

Så mange af veninderne og kollegerne UDEN børn, er vilde for at få sådan en.

Knus Jo

Anmeld

17. marts 2010

SpunkenJo

AnnePedersen skriver:

hej

Det er ANLY men den er i grå. og jeg tror ikke den fås i grå mere....

Det er jo ved at være noget tid siden jeg købte den.

Den brune er meget flot, den blå og den lilla har jeg ikke set IRL.

-Tror jeg ku finde på, at forkæle mig med en af deres fine taske i brun, når nummer to engang skal komme.

Anmeld

18. marts 2010

LauraLW

AnnePedersen skriver:

hej LauraLW

er det ikke muligt du kan ligge nogle billeder ind af din taske, du ved så man kan se hvordan den ser ud indeni og rundt omkring den....... synes nemlig ikke hjemmesiderne viser taskerne fra den gode side altid

Hov. Havde ikke set dit indlæg. Men jo selvfølgelig, jeg får lige taget lidt billeder så du kan se.

Laura

Anmeld

18. marts 2010

LauraLW

AnnePedersen skriver:

hej LauraLW

Så har jeg prøvet at tage lidt billeder... med special guest star i form af min kæreste som taskeholder og model :-)

De første par billeder er af meget fuld taske. Den er nemlig pakket til hospitalet, hvor vi har fået besked på at have ret meget tøj med til baby. - har også taget billede af alt indholdet, så du kan få en ide om at der kan være ret meget i. De sidste par billeder er med lidt mindre indhold, men til gengæld kan du se hvordan den ser ud "på".

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.